Про це повідомляє пресслужба асоціації.
Усі переможці реалізовуватимуть спеціально розроблений продакшном НАМ формат «Антикриза».
Це – формат соціально-розважального шоу про зміни у житті людей після коронавірусу, яке відповідатиме на три питання: як було раніше, що змінилося і як жити у нових умовах.
На конкурс подали заявки 23 медіакомпанії, з яких переможцями стали лише п’ять.
Радіостудії «Сяйво» (м.
Коломия), «Самара» (м.
Павлоград) та «Блиск ФМ» (м.
Чернівці) ралізуватиме проєкт на радіо.
А «НТА+» (м.
Львів) та ІТА «ВІТА» (м.
Вінниця) на телебаченні.
У п’яти програмах ведучі у розважальній формі розповідатимуть про втрати (відпустки, закордонні поїздки, зустрічі з друзями) та відкриття карантину (локальні мандрівки, онлайн-виставки, дистанційну роботу).
Найближчим часом команда «Лабораторії форматів» проведе менторинг для переможців, під час яких розкаже про технічні та організаційні особливості формату.
Медіакомпанії-переможці реалізують проєкт до кінця липня.
Згодом усі зняті програми з’являться на платформі Контент Фонду, а інші учасники Асоціації отримають «біблію формату», щоб самостійно знімати програми.
Сума гранту для радіо – 40 тис.
грн, для телебачення – 80 тис.