Tesla навчила свої електромобілі не тільки приймати енергію, а і віддавати її назад в мережу.
Така функція точно є в Model 3, можливо і в Model Y.
Однак наразі вона не активна.Інженер Марко Гаксіола займався розбіркою Model 3 і виявив всередині зарядного пристрою інвертор DC-AC.
Його наявність означає, що автівка може направляти енергію в мережу, згідно з концепцією V2G (Vehicle to Grid).“До того ж, двосторонній дизайн повторюється тричі на одній платі зарядника Model 3.
Це приклад резервної конструкції, який забезпечує працездатність навіть в разі відмови одного ланцюга.
Крім того, це трифазний дизайн, так що його можна використовувати по всьому світу”, – пояснив він.
На даний момент функція заблокована, скористатись нею неможливо.
Проте в ході чергового оновлення Tesla може її активувати.
В майбутньому власники електромобілів бренду фактично зможуть торгувати енергією.
А це підтверджує слова засновника компанії Ілона Маска про те, що його автівки це хороше капіталовкладення.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla Model S Performance встановила новий рекорд при заїзді на чверть милі.
Електромобіль зміг подолати відстань всього за 10,4 секунди.
По матеріалах: electrek.