Онлайн-серфінг на уроках - як використання мобільних впливає на навчання школярів
Онлайн-серфінг на уроках - як використання мобільних впливає на навчання школярів

Онлайн-серфінг на уроках - як використання мобільних впливає на навчання школярів

Дискусії про дозвіл чи заборону на мобільні телефони у школах ведуться давно і не лише в Україні, а й усьому світі. Противники використання гаджетів наполягають, що вони негативно впливають на успішність школярів, відволікають, ускладнюють концентрацію уваги і погіршують засвоєння матеріалу.

Наскільки обґрунтовані їхні побоювання досліджували американські вчені Джеффрі Кузнекоф і Скотт Титсворт. Дослідники вивчали, як впливає на навчання дітей використання мобільника під час уроків.

Учасники трьох різних навчальних груп переглянули відеолекцію, зробили конспект і написали дві контрольні. Учні, які не користувалися телефонами, записували у своїх конспектах на 62% більше інформації. Вони робили більш докладні примітки і могли згадати більше подробиць з лекції. У підсумку, група без телефонів набрала в тесті на півтора бала більше, ніж учні, активно користувалися своїми девайсами.

"Діти, які займаються на уроці онлайн-серфінгом, менш успішні в навчанні, ніж чемно сидять на заняттях без мобілок. Згідно з результатами дослідження, "серфери" записують детальну інформацію на 38% менше, ніж на 51% менше запам'ятовують, а їх результати в тестах на вибір однієї правильної відповіді – на 20% гірше", - пише у своїй статті для ZN.UA освітній експерт Інна Совсун.

мобілкана уроці, ілюстративне фото molbuk.ua
мобілкана уроці, ілюстративне фото molbuk.ua

Дослідження вказують також на один надзвичайно цікавий і невтішний факт. Виявляється, активне користування телефоном під час уроку впливає на пам'ять дітей! Листування в месенджерах і перегляд мемів погіршують не тільки короткострокову пам'ять школярів, але і їх здатність зберігати інформацію тривалий час.

Вчені прийшли до висновку про те, що і вчителі, і самі учні повинні докласти зусиль, щоб скоротити час мобільного онлайну на заняттях.

У той же час Лондонська школа економіки проаналізувала вплив заборони мобільних на результати тестів. Учні шкіл, де не дозволялося користуватися мобільними, отримали найкращі результати. Причому найбільше виграли від заборони діти з низькими оцінками.

"Заборона мобільних телефонів найбільше покращує результати учнів з низькими досягненнями (трохи більше 14% від стандартного відхилення) і не впливає суттєво на успішних учнів", - зазначає автор.

Таким чином, дослідження та практичний досвід свідчать про те, що мобільні під час навчальних занять можуть нашкодити. Разом з тим їх можна з користю застосовувати, адже цифрові технології – це майбутнє, і інтегрувати їх у навчальний процес було б важливо.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше 

Нагадаємо, в США школяр за 10 годин заробив на червоний Mustang і безкоштовне навчання

Як повідомляв портал Знай.ua, тернопільським школярам подарували надію на втілення мрії

Також Знай.ua писав, українські випускники танцювали вальс попри карантин

Теги по теме
Школа
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader