Як розпочати власну справу за франшизою магазину еко-продуктів
Як розпочати власну справу за франшизою магазину еко-продуктів

Як розпочати власну справу за франшизою магазину еко-продуктів

Нині це велика торговельно-виробнича мережа, яка спеціалізується на екологічно чистих молочних продуктах.

“Ми не ритейл, а справжній фуд-бренд”, - говорить Тарас Мороз, засновник та CEO компанії “Молоко від Фермера”.

У чому особливість продукції, який формат магазинів та яка роль франшизи у масштабуванні бізнесу - далі в інтерв'ю.

- Який формат ваших магазинів і наскільки велика мережа зараз?.

- Наразі мережа об'єднує 70 магазинів, площа яких від 30 до 600 кв.

Більшість із них працюють у форматі 100–120 кв.

Географічно ми представлені у Києві, Одесі, Ірпені.

На початку карантину відкрили магазин у Кривому Розі, нині ще один в Ірпені.

5 червня відкрили 70-й магазин на вулиці Спаській 5, Поділ.

Це наш крок у бік Ho.

ReCa, адже простір об'єднує магазин та справжнє міське кафе з літнім майданчиком.

До нас можна завітати на смачний перекус: чизкейк та чашку лате.

До кінця року плануємо відкрити 100 магазинів і впевнено наближаємося до цієї цифри.

- Чому зосередилися на екологічності та натуральності продуктів?.

- Ми відчуваємо прагнення нашої аудиторії отримати якісну продукцію вітчизняного виробництва, її інтерес до здорового, збалансованого харчування і намагаємося задовольняти ці потреби власним асортиментом.

Розробили власні стандарти якості - це лише натуральна сировина та принциповий контроль на всіх етапах виробництва.

Як розпочати власну справу за франшизою магазину еко-продуктів - Фото 1.

- Які продукти ви пропонуєте українцям?.

- У наших магазинах представлено близько 250 найменувань продуктів — це молочна група, фермерські сири, ковбаси, хліб, випічка та кондитерські вироби.

Усе натуральне та має короткий термін зберігання.

Більшість продукції виготовляємо самі, а її склад обов'язково вказуємо на пакуванні.

Частину натуральних продуктів поставляють партнери - фермерські підприємства та сімейні бізнеси, що близькі нам за філософією.

Попитом користуються: цільне, незбиране молоко, йогурти з натуральними фруктовими наповнювачами, запіканки та морозиво.

Як розпочати власну справу за франшизою магазину еко-продуктів - Фото 2.

- Як розширюєте асортимент?.

- Ми постійно аналізуємо потребу споживача.

У нас є декілька комунікаційних каналів від персонального “продавець-покупець” до власної гарячої лінії (яка є дійсно гарячою через потік дзвінків) та соціальних мереж.

Проводимо маркетингові дослідження.

Тримаємо руку на пульсі загальних тенденцій, а також мікротрендів.

Аналізуємо, чи можна адаптувати ту чи іншу історію під нашу бізнес-модель, чи ні.

Цієї весни до асортименту додали сезонні продукти.

У квітні в магазинах з'явилася спаржа.

Також активно розвиваємо лінійку продуктів без цукру, використовуючи у десертах стевію тощо.

У майбутньому плануємо презентувати натуральне молоко з високим вмістом білків, над яким ми працювали майже 2 роки, кокосові йогурти та безлактозну молочну лінійку.

Ми ототожнюємо себе не з ритейлерами, а скоріше як окремий фуд-бренд.

З власними стандартами якості й чутливим ставленням до потреб споживача.

При цьому ціна на продукцію середньоринкова.

Це стосується і ковбасних виробів з натурального м'яса.

Можу сказати, що наразі попит на еко-продукти випереджає пропозицію.

Як розпочати власну справу за франшизою магазину еко-продуктів - Фото 3.

- Як працювала ваша компанія в умовах карантину?.

- Наші магазини були відкриті весь час.

Ми знизили ціну на цільне молоко до 19,6 грн за літр.

І дотримувалися всіх санітарних норм.

У приміщенні могли знаходитися одночасно до трьох осіб, продавці були забезпечені засобами захисту та санітайзерами.

Виробництво працювало у штатному розкладі, а бек-ап офіс у віддаленому режимі.

У деяких точках ми налагодили власну систему доставки та почали співпрацю з сервісом Glovo.

Навіть у карантин вдалося здійснити заплановані відкриття 18-ти магазинів в Кривому Розі, Одесі, Києві.

- Ви відкриваєте як власні магазини, так і франчайзингові точки.

На яких умовах ділитеся своєю бізнес-системою з тими, хто мріє про власну справу?.

- Наразі ми маємо 2 види франшизи: на відкриття магазину та на морозиво.

При чому до розробки моно-франшизи на морозиво нас надихнула велика популярність цього продукту.

Кожен вид має свої вимоги та переваги.

Серед вимог основними умовами є приміщення й розуміння роздрібного бізнесу.

Фінансово кожен партнер після придбання франшизи сплачує нам роялті як відсоток від товарообігу.

У свою чергу ми надаємо експертну підтримку від етапу вибору приміщення до автоматизації магазину та організації логістичного процесу.

Окрім того, ми надаємо “support” у навчанні персоналу та здійснюємо комунікаційну та маркетингову стратегію.

Я особисто завжди відкритий до персональної комунікації у соціальних мережах і радо відповім на запитання тих, хто шукає ідеї для власного бізнесу.

Теги за темою
Бізнес
Джерело матеріала
loader
loader