Київ не може зупинити будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу на догоду групі людей, оскільки цей міст – важлива магістраль для кількох мільйонів мешканців столиці і є об’єктом загальнодержавного значення.
Про це мер столиці Віталій Кличко заявив під час онлайн-пресконференції, відповідаючи на запитання ЗМІ.
Мер зазначив, що група активістів громадської організації «Русанівській масив», нехтуючи інтересами громади столиці, чинить спротив будівництву Подільсько-Воскресенського мостового переходу.
«Дійшло до того, що деякі мешканці Русанівських садів стверджують, що ця земля і дорога по вул.
Центральна Садова, яка використовується під будівництво, належить до їх приватної власності.
І, мовляв, згідно з постановою уряду є заборона на проїзд дорогою місцевого значення великовагової техніки, - сказав Кличко.
- Хочу зазначити, що все не так.
Дорога по вулицях Центральна Садова, Залізнична та Дамбова - відповідно до Генплану Києва до 2020 року, та до проєкту нового Генерального плану, - належить до автомагістралей районного значення.
Щодо правової власності, то ці вулиці - в комунальній власності міста».
За його словами, з активістами була проведена не одна зустріч, і 16 червня теж відбулася така зустріч.
«Зазначу, вони наполягають, щоб міст був спроєктований з урахуванням їхніх вимог, незважаючи на проєкт, якому вже багато років, незважаючи на те, що будівництво мостового переходу здійснюється з усіма дозвільними документами і згідно чинного законодавства», - наголосив Кличко.
«Місто не може зупинити будівництво мостового переходу на догоду групі людей! Цей міст – важлива магістраль для кількох мільйонів мешканців столиці і є об’єктом загальнодержавного значення!» - підкреслив мер столиці.
Він зазначив, що місто погодилося на деякі побажання активістів, які можливо врахувати в проєктній документації.
Також між мешканцями Русанівських садів та замовником будівництва був підписаний меморандум про співпрацю, згідно з яким мешканці зобов'язуються не перешкоджати будівництву мосту.
А замовник бере на себе зобов'язання підтримувати в належному технічному стані вулиці Центральна Садова, Залізнична та Дамбова.
За словами Кличка, двічі був зроблений ямковий ремонт вулиць після першого проїзду техніки на будівництво.
А після другого проїзду активісти заблокували рух по вулиці Центральна Садова, порушивши умови меморандуму.
«Хочу підкреслити: Подільсько-Воскресенський міст необхідний місту.
Будується з дотриманням вимог закону.
І на нього чекають сотні тисяч киян, які мешкають на лівому березі.
Наша мета – до кінця року запустити автомобільне сполучення новим мостом.
І приступити відразу до будівництва метро на Троєщину.
Я переконаний: блокувати будівництво такого об’єкту є неприпустимим і безвідповідальним!» - наголосив Кличко.
Раніше Кличко показав, як триває будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу.