«1+1» купив формат Mysteries in the spotlight
«1+1» купив формат Mysteries in the spotlight

«1+1» купив формат Mysteries in the spotlight

«1+1» купив формат Mysteries in the spotlight - Фото 1

Телеканал «1+1» купив формат розважального шоу Mysteries in the spotlight, який планують випускати під назвою «Маскарад».

Права на адаптацію румунського формату придбали в компанії Antena TV Group.

Про це 30 червня повідомляє пресслужба каналу.

«В шоу візьмуть участь дві зіркові команди, які змагатимуться одна з одною, щоб вгадати, хто з відомих особистостей ховається під маскарадним костюмом.

Зіркові команди не лише намагатимуться вгадати якомога більше учасників, але й змагатимуться між собою у конкурсах, виборюючи право першим назвати ім’я учасника у фантастичному костюмі та отримати перемогу у шоу», – йдеться в описі.

«1+1» купив формат Mysteries in the spotlight - Фото 2

У кожному випуску виступатимуть п’ять виконавців у маскарадних костюмах.

«Їхнє головне завдання – замаскуватися настільки майстерно, щоб їх не впізнали зіркові команди та глядачі.

Кожного епізоду найзагадковіший учасник вирушатиме напряму до суперфіналу, інший учасник, який найгірше замаскувався, вибуватиме із проекту.

Глядачі разом із зірковими командами матимуть можливість вгадати відому особистість, яка ховається за фантастичним образом.

Переможцем шоу стане одна з зіркових команд», – зазначається в повідомленні.

Румунський формат Mysteries in the spotlight презентували 2012 року.

Над адаптацією шоу в Україні працює команда Big Entertainment Shows «1+1 Продакшн» під керівництвом Володимира Завадюка.

Права на адаптацію формату телеканал купив у компанії Fremantle.

Українська адаптація The Masked Singer складатиметься з 12 епізодів.

Учасниками музичного телепроєкту будуть знаменитості, які виступатимуть перед глядачами та членами журі в незвичайних костюмах.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader