МВС про скасування кримінальної відповідальності за “п’яне” водіння: процедура оформлення стане простішою та швидшою
МВС про скасування кримінальної відповідальності за “п’яне” водіння: процедура оформлення стане простішою та швидшою

МВС про скасування кримінальної відповідальності за “п’яне” водіння: процедура оформлення стане простішою та швидшою

МВС про скасування кримінальної відповідальності за “п’яне” водіння: процедура оформлення стане простішою та швидшою.

03/07/2020 - 15:52.

.

МВС підтримує ухвалення Верховною Радою і підписання Президентом законопроєкту №3314, який має на меті уточнення та виправлення деяких положень законодавства про кримінальні проступки.

Цим законопроєктом приводиться у відповідність до законодавства про кримінальні проступки більше сотні інших законодавчих актів.

Зокрема, передбачено повернення відповідальності за керування транспортними засобами у нетверезому стані зі статусу кримінальних проступків до Кодексу про адміністративні правопорушення, йдеться в заяві МВС.

Це обумовлено тим, що процедура документування кримінального проступку є значно складнішою та потребує більше часу порівняно з документуванням факту керування в нетверезому стані під час оформлення адміністративного правопорушення.

У середньому на процедуру оформлення кримінального проступку поліцейські витрачали 6-8 годин, тоді як у випадку з адміністративною процедурою оформлення займає лише 2-3 години.

Водночас МВС та Національна поліція вважають за доцільне запровадження відповідальності за повторність керування транспортним засобом у нетверезому стані не тільки у вигляді великого розміру грошового штрафу, а й у вигляді адміністративного арешту строком до 15 діб.

За умови, що особа, притягнута до відповідальності за керування у стані сп’яніння, повторно протягом року сяде за кермо у нетверезому стані.

У МВС зазначили, що за 2019 рік поліцейські оформили й направили до суду 115 000 протоколів про керування транспортом у стані сп’яніння.

А за 6 місяців 2020 року оформлено вже 67 692 протоколи, що значно більше, ніж на аналогічний період минулого року.

Ця статистика свідчить, що одного тільки великого штрафу не достатньо для боротьби з таким суспільно небезпечним явищем, як керування у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.

Тож потрібні і інші заходи впливу на тих, хто нехтує безпекою на українських дорогах.

Теги по теме
МВД
Источник материала
loader
loader