Заповнюваність реклами на телебаченні повернулась на докризовий рівень, - Ocean Media
Заповнюваність реклами на телебаченні повернулась на докризовий рівень, - Ocean Media

Заповнюваність реклами на телебаченні повернулась на докризовий рівень, - Ocean Media

Про це повідомляє пресслужба компанії.

За словами генерального директора Ocean Media Андрія Партики, прогнозна заповнюваність рекламних блоків на телеканалах Star.

Media на наступному тижні становить 94%.

«Пандемія дуже суттєво вплинула на телевізійний ринок.

В період жорсткого карантину вона додала близько 35% глядачів.

Але одночасно ми спостерігали зменшення активності рекламодавців.

Це призводило до зменшення рівня розпроданості рекламних блоків.

Зараз ситуація стабілізується.

Потепліло, карантин пом’якшили, психологічний шок минув.

На телевізійному ринку ми спостерігаємо збалансованість попиту та пропозиції.

Загалом, телебачення, порівняно з іншими сегментами рекламного ринку, зокрема й діджиталом, виявилося найнадійнішим для клієнтів, і найстабільнішим з точки зору кризових коливань.

Український телеринок вже близький до відновлення», - зазначив Андрій Партика.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
Поделиться сюжетом