Ведучу Прямого каналу відмовились обслуговувати українською в київському магазині
Ведучу Прямого каналу відмовились обслуговувати українською в київському магазині

Ведучу Прямого каналу відмовились обслуговувати українською в київському магазині

Ведучу Прямого каналу відмовились обслуговувати українською в київському магазині - Фото 1

Ведучу Прямого каналу відмовились обслуговувати українською в київському магазині - Фото 2

Ведучу Прямого каналу Наталку Фіцич відмовились обслуговувати українською в київському магазині.

Про це вона розповіла у Facebook 9 липня.

«Сьогодні мене відмовилися обслуговувати українською у магазині OYSHO у Sky.

На ввічливе прохання говорити зі мною українською, продавець Анастасія відмовилась, мотивуючи тим, що не мусить підлаштовуватись під клієнта! Адміністраторка, також Анастасія, теж відмовилась говорити українською.

Ще й заявила мені, що я неправильно роблю, наполягаючи на обслуговуванні державною мовою», - написала журналістка.

Вона додала, що написала заяву на директора магазину, та згадала, що все життя чує образи через українську мову, хоча й виросла у Києві.

Пізніше Наталка Фіцич повідомила у соцмережі, що їй зателефонувала із вибаченнями адміністраторка магазину, а також подзвонив генеральний директор групи компаній Inditex, до якої входить бренд Oysho, «пообіцявши поставитися до ситуації максимально уважно».

Теги по теме
Новости
Источник материала
loader
loader