/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F7d3585534336e503ba0d84d9c0b81eb3.jpg)
Ведучу Прямого каналу відмовились обслуговувати українською в київському магазині
Ведучу Прямого каналу Наталку Фіцич відмовились обслуговувати українською в київському магазині.
Про це вона розповіла у Facebook 9 липня.
«Сьогодні мене відмовилися обслуговувати українською у магазині OYSHO у Sky.
На ввічливе прохання говорити зі мною українською, продавець Анастасія відмовилась, мотивуючи тим, що не мусить підлаштовуватись під клієнта! Адміністраторка, також Анастасія, теж відмовилась говорити українською.
Ще й заявила мені, що я неправильно роблю, наполягаючи на обслуговуванні державною мовою», - написала журналістка.
Вона додала, що написала заяву на директора магазину, та згадала, що все життя чує образи через українську мову, хоча й виросла у Києві.
Пізніше Наталка Фіцич повідомила у соцмережі, що їй зателефонувала із вибаченнями адміністраторка магазину, а також подзвонив генеральний директор групи компаній Inditex, до якої входить бренд Oysho, «пообіцявши поставитися до ситуації максимально уважно».

