Наприкінці вересня Індустріальний телевізійний комітет назве дослідницьку компанію, яка з наступного року вимірювати перегляд телевізійної аудиторії в Україні.
Про це у коментарі «Детектору медіа» розказав директор ІТК Ігор Коваль.
Зараз комітет завершує розгляд пропозицій.
Їх надали дві дослідницькі компанії.
Їх назви наразі не розголошуються.
Також улітку ІТК розпочав почали проводити нове установче дослідження.
«Поки що все йде по графіку.
Восени ми очікуємо на результати, які зможемо опублікувати», - каже Ігор.
Таке установче дослідження проводяться з 2012 року.
Його головне завдання визначення параметрів генеральної сукупності телевізійної аудиторії (розподіл по типах прийому, демографічні особливості домогосподарств тощо).
«На підставі цих даних телеканали можуть приймати свої управлінські рішення», - додає пан Коваль.
Після завершення установчого дослідження стане відомо про те, як змінили типи прийому глядачі після кодування каналів медіагруп на супутнику.
Як вже повідомляв «Детектор медіа», ІТК вивчав реакцію аудиторії на кодування каналів українських медіагруп на супутнику.
До неї з 2002 року вимірювання здійснювала GfK Ukraine.