Рітейлери, банки, мобільні оператори та інші завмовники реклами відмовляються від її розміщення на білоруському телебаченні.
Серед компаній великі міжнародні рекламодавці - Danone, Nestlé та інші.
Про це пише білоруське видання Marketing.
Так, керівник однієї з найбільших у країні груп маркетингових агентств Vondel Hepta Олександр Василевич розповів, що більшість його клієнтів припинили рекламу на телебаченні після президентських виборів.
«Усі сподіваються, що зняття реклами є тимчасовим заходом, що телебачення стане кращим, ніж було раніше.
Все залежить від загальної ситуації в країні.
Поки, як я розумію, для багатьох компаній цей захід є тимчасовим», - зазначив він.
Начальник відділу корпоративних комунікацій компанії А1 (крупний провайдер мобільного зв'язку та інтернету) Микола Бредель, у свою чергу, розповів, що рекламну активність довелось знизити ще на початку серпня, а на сьогоднішній день - практично припинити.
«Не провадиться медіапланування виходів в ефірі загальнонаціональних та регіональних телеканалів, не проводиться нових OOH-кампаній за винятком довгострокових, договори за якими були укладені раніше.
Те ж саме стосується і наших офіційних акаунтів в соціальних мережах: поки ми тільки оперативно інформуємо клієнтів про статус наданих послуг зв'язку, наприклад, про причини відсутності доступу до інтернет-сервісів.
Ззаплановані в ЗМІ рекламні кампанії і спецпроєкти А1 не відміняються, а переносяться на деякий період», - розповів він.
Вони вимагають визнати недійсними результати виборів президента, відправити у відставку главу ЦВК Лідію Єрмошину, звільнити політв'язнів, скасувати цензуру в ЗМІ.
16 серпня вперше за час протестів на державному телебаченні нейтрально розповіли про активістів, не називаючи їх «наркоманами» та «алкоголіками».