/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2Fbce829b9f163d96975e6ebb9b1cd2bf1.jpg)
Мініфраструктури визначило першого учасника проекту допуску приватної тяги на колії «Укрзалізниці»
Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
«Відповідний наказ №540 від 26 серпня 2020 року „Про визначення переліку учасників експериментального проекту та дільниць залізничних колій загального користування для здійснення курсування приватних локомотивів“ виданий Міністерством інфраструктури України», — йдеться в повідомленні.
Так, у рамках проекту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях.
«Ми видали наказ про визначення першого учасника експериментального проекту щодо допуску суб'єктів приватної тяги.
Ним стала „Українська локомотивобудівна компанія“.
Створення конкурентного ринку залізничних перевезень — одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці.
Наша головна мета — ліквідувати дефіцит тяги та монополію „Укрзалізниці“, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси „Укрзалізниці“ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника», — розповідає Владислав Криклій, міністр інфраструктури України.
За словами міністра, це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізуючи ринок можна спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів «Укрзалізниці» — вантажні перевезення.
«Щоб не було такого негативного сценарію, політика у цьому питанні має бути максимально зваженою.
Тим не менш, ми наважилися і будемо це робити.
І я вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього відбору», — підкреслює Криклій.
Відтак, перший відібраний учасник — ТОВ «Українська локомотивна компанія» здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких дільницях залізничних колій загального користування за напрямками:.
Стрий — Івано-Франківськ;.
Тернопіль — Шепетівка;.
Шепетівка — Калинівка 1;.
Старокостянтинів 2 — Гречани;.
Старокостянтинів 1 — Гречани;.
Старокостянтинів 2 — Калинівка 1;.
Старокостянтинів 1 — Калинівка 1;.
Гусятин — Ярмолинці — Гречани;.
Кам’янець-Подільський — Гуменці — Балин — Дунаївці — Ярмолинці — Гречани.
Слід додати, що всього Комісія з відбору учасників експериментального проекту щодо допуску суб'єктів приватної тяги провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній.
7 заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проекту.
«Щодо 9 заяв від 3-х компаній прийнято рішення відмовити в участі в експериментальному проекті на зазначених у заявах дільницях за різними причинами.
Зокрема, через неповний пакет документів, знаходження запропонованої дільниці в межах станції, а також через наявність на дільниці руху швидкісних пасажирських поїздів», — пояснили в міністерстві.
Разом з тим, 2 компанії надали пакети документів в рамках другого етапу відбору.
До одного з цих учасників були надані суттєві зауваження, а їх документи повернуті на доопрацювання.
Комісія з відбору учасників експериментального проекту, у свою чергу, продовжуватиме надалі роботу.

