Рекламні блоки на українському телебаченні заповнені на 91% – Ocean Media
Рекламні блоки на українському телебаченні заповнені на 91% – Ocean Media

Рекламні блоки на українському телебаченні заповнені на 91% – Ocean Media

Рекламні блоки на українському телебаченні заповнені на 91% – Ocean Media - Фото 1

При цьому заповнюваність рекламних блоків на телеканалах Star.

Media становить 99%, уточнив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

Рекламні блоки на українському телебаченні заповнені на 91% – Ocean Media - Фото 2

На його думку, ці показники свідчать про активне відновлення телеринку після весняної кризи, викликаної жорстким карантином: «Зараз рекламний ринок активно відновлюється.

Продаж товарів, які рекламуються на ТБ, навіть навесні, у найважчий період, показував відносно непогані результати.

Адже йдеться про бренди, які складають споживчий кошик і необхідні людям кожного дня».

Ocean Media очікує, що наступного року рекламний ринок зростатиме без будь-яких провалів.

А в липні розпроданість рекламних блоків на українському ТБ досягла 77% і повернулася на докризовий рівень.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader