Lifestyle для двоногих і чотирилапих: як побудувати успішний бізнес на собачих лежаках
Lifestyle для двоногих і чотирилапих: як побудувати успішний бізнес на собачих лежаках

Lifestyle для двоногих і чотирилапих: як побудувати успішний бізнес на собачих лежаках

Собака — джерело натхненняЧарівний брюссельський грифон на ім'я Харлі відразу став членом сім'ї та загальним улюбле-нцем. Улюбленцю хочеться дати все найкраще, і Олена з Миколою взялися шукати для песика спальне місце — безпечне, комфортне, красиве, таке, щоб пасувало до інтер'єру. Виявилося, знайти таку річ в Українї практично нереально."Ми шукали в інтернет-магазинах, спеціалізованих торгових точках і супермаркетах. Магазинні лежаки були неестетичними та ненадійними, виготовлялися з неякісних і навіть небезпечних для здоров'я тварини матеріалів".Тоді люблячі господарі згадали приказку: "Якщо хочеш зробити щось добре, зроби це сам", і почали проектувати лежак мрії для домашнього вихованця. "Обкатали" ідею спочатку на Ха-рлі, потім на його другові — французькому бульдогу Чо. Досвід виявився вдалим, і новий бренд отримав назву, складену з імен "першопрохідців" — Harley and Cho. Перша серія стильних собачих лежаків була представлена на міському фестивалі домашніх тварин. Собачники з захопленням прийняли новий продукт і зробили замовлення.Як втілити ідеалЗапускаючи свою справу, Микола й Олена твердо знали, чого хочуть — щоб кожен продукт був не просто хорошим, а ідеальним. Лежаки, миски, іграшки для собак і кішок — результат серйозного вивчення характерів та потреб чотирилапих друзів."Ми знаємо, що запропонувати кішкам і собакам різних розмірів, з різними характерами та звичками. Для соромливих улюбленців у нас є затишні будиночки та матрацики з м'якими капюшонами. А товариські "домашні божества" можуть брати участь в житті сім'ї, вальяжно розвалившись на відкритих лежанках".Близько $3 тис. знадобилося на доопрацювання та випуск базової лінійки продукції, на брендовий сайт, професійну фотосесію й оплату участі у виставках. Зараз Harley and Cho продовжує розповідати про себе через рекламу в соцмережах, пошукову рекламу, працює з маркет-плейсами, салонами меблів та аксесуарів, магазинами товарів для домашніх тварин. Відмінно спрацьовує "сарафанне радіо" — задоволені клієнти рекомендують компанію своїм знайомим.Harley and Cho сьогодні й завтраНа сьогодні під маркою ХарліЧо виходять миски на підставці, подушки, лежаки, підстилки, пледи, будиночки, іграшки та навіть автомобільні крісла для домашніх улюбленців. Найпопулярніша продукція — м'які місця для відпочинку.Комфортні матрацики та подушки з антибактеріального холлофайбера довго зберігають форму. Знімні чохли шиються з європейських тканин, які витримують активні ігри вихованців і машинне прання. Каркаси для матрациків з натурального дерева покриваються нетоксичним водним лаком. Будиночки з фанери обшиваються приємними тканинами, а м'які капюшони підбиваються найніжнішим штучним хутром."Ми добре пам'ятаємо свій досвід пошуку красивого "ліжечка" для Харлі, тому робимо естетичні й модні речі. Кожен наш лежак здатен доповнити та навіть прикрасити сучасний інтер'єр будь-якої кімнати".У планах дружної команди — розширення асортименту, розвиток представництв в Америці та країнах ЄС, вихід на найбільші світові онлайн-магазини, участь в міжнародних виставках."Наша мета — стати lifestyle-брендом продуктів для домашніх тварин. Це неймовірно цікава задача! І хоча часто доводиться працювати буквально 24/7, ми сповнені енергії й бажання змінювати на краще себе та світ".
Источник материала
Поделиться сюжетом