Авіакатастрофа під Чугуєвом: ДБР отримало документи щодо подовження строку служби Ан-26
Авіакатастрофа під Чугуєвом: ДБР отримало документи щодо подовження строку служби Ан-26

Авіакатастрофа під Чугуєвом: ДБР отримало документи щодо подовження строку служби Ан-26

КИЇВ. 2 жовтня. УНН. Державне бюро розслідувань відзвітувало про розслідування кримінального провадження за фактом авіакатастрофи військового літака АН-26 на Харківщині, вказавши, зокрема, що допитано понад 60 свідків і 10 родичів загиблих, а також шо від ДП “Антонов” отримано документи щодо виготовлення, доопрацювання та подовження призначеного строку служби літака АН-26. Про це УНН повідомляє з посиланням на пресслужбу ДБР.

Слідчими ДБР разом із військовими прокурорами проведено низку слідчих та процесуальних дій, а саме:

  1. за участю спеціалістів проведено огляд місця події із розподіленням на сектори. Під час огляду виявлено тіла загиблих, частини літака, які мають механічні пошкодження, тощо. На місці події в хвостовій частині літака виявлено бортовий самописець (чорну скриньку);
  2. проведено огляди 26 тіл за участю судово-медичних експертів;
  3. призначено 26 судово-медичних експертиз;
  4. проведено виїмку документів у військовій частини А4104 щодо організації та проведення польотів, а також зразків палива;
  5. на території військової частини А4104, з метою експертного дослідження, вилучено зразки технічного мастила, яке використовується для змащування внутрішніх деталей двигуна, встановленого на літак АН-26;
  6. до Печерського районного суду міста Києва подано 9 клопотань про накладення арешту на майно (документи, речі), вилученого під час оглядів з метою подальшого забезпечення проведення генетично-молекулярних експертиз, які задоволенні;
  7. до Печерського районного суду міста Києва подано 9 клопотань про тимчасовий доступ до оригіналів документів (в ДП “Мотор Січ”, ДП “Івченко-Прогрес”, ДП “Антонов”, Командуванні Повітряних Сил України, Міністерстві оборони України, Харківському Університеті Повітряних Сил, військовій частині А4104, Державній аудиторській службі України, Рахунковій палаті України) щодо обслуговування, модернізації, експлуатації літака;
  8. відібрано у 25 родичів загиблих курсантів біологічні зразки для проведення генетико-молекулярних експертиз;
  9. у Харківському бюро судово-медичної експертизи проведено 25 оглядів тіл загиблих, у ході яких вилучено 25 зразків крові для проведення генетико-молекулярних експертиз;
  10. призначено 27 генетико-молекулярних експертиз за вилученими зразками крові;
  11. проведено 5 додаткових оглядів невпізнаних тіл військовослужбовців, у ході яких вилучено 5 зразків кісткової тканини з метою подальшого їх направлення для проведення генетико-молекулярних експертиз;
  12. повторно призначено 5 генетико-молекулярних експертиз за зразками кісткової тканини, вилученої з тіл невпізнаних військовослужбовців;
  13. призначено 25 генетико-молекулярних експертиз за зразками біологічних зразків родичів загиблих військовослужбовців;
  14. додатково призначено 14 генетико-молекулярних експертиз за зразками особистих речей невпізнаних військовослужбовців;
  15. до Харківського НДЕКЦ МВС призначено 25 порівняльних судових молекулярно-генетичних експертиз;
  16. призначено експертизу вибухових речовин і продуктів вибуху на предмет дослідження питань наявності вибухових пристроїв чи речовин на борту літака, які могли спричинити пожежу чи вибух після зіткнення із землею;
  17. допитано понад 60 свідків;
  18. допитано 10 потерпілих осіб (родичів загиблих);
  19. витребувано та отримано від Українського гідрометеоцентру відомості про погодні умови під час та на місці авіакатастрофи;
  20. витребувано та отримано від Управління регулювання діяльності державної авіації України документи щодо льотної придатності літака, що зазнав катастрофи;
  21. витребувано та отримано від ДП обслуговування повітряного руху України інформацію про польоти інших повітряних суден під час та на місці авіакатастрофи;
  22. витребувано та отримано від ДП “Антонов” документи щодо виготовлення, доопрацювання та подовження призначеного строку служби літака АН-26;
  23. витребувано та отримано від Управління військових представництв МО України документи щодо участі працівників Управління у модернізації, переобладнанні, ремонті, заміни агрегатів літака АН-26;
  24. отримано із ДП “Івченко-Прогрес” належним чином завірені копії документів, на підставі яких були затверджено акти технічного стану, авіаційних двигунів;
  25. витребувано та отримано у повному обсязі із АТ “Мотор Січ” справи щодо ремонту двигуна;
  26. додатково направлено запит щодо витребування в АТ “Мотор Січ” копій серійних справ на двигуни літака;
  27. витребувано та отримано необхідну інформацію від Державної авіаційної служби;
  28. проведено огляд та виготовлення дублікату касети запису розмов екіпажу літака АН-26, які вилучено з магнітофонного бортописця літака, виготовлено стенограму до протоколу огляду;
  29. відібрано зразки палива із уламків літака АН-26, які було виявлено представниками комісії МОУ в ході проведення розслідування причини авіаційної катастрофи;
  30. витребувано та оглянуто оригінали медичних книжок 4-х військовослужбовців, які керували польотами;
  31. витребувано копію плану групи розрахунку і аналізу комісії з розслідування катастрофи;
  32. витребувано відео з радарів у Харківському аеропорту;
  33. витребувано та отримано від ДП “Завод 410 ЦА” оригінали справи другого ремонту літака АН-26;
  34. витребувано та отримано від Командування Повітряних сил ЗСУ масив інформації, що становить інтерес для досудового слідства;
  35. ініційовано проведення аудиторами Державної аудиторської служби України перевірок у Командуванні Повітряних Сил ЗС України, в/ч А4104, Харківського національного університету Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, ПАТ “МОТОР СІЧ”, ДП “Завод 410 ЦА”, ДП “Антонов” з питань витрачання державних коштів на утримання, обслуговування, ремонт, модернізацію, проведення регламентних робіт, а також організацію проведення навчальних польотів літака АН-26, що зазнав катастрофи.

"Окрім того, слідчими ініційовано проведення перевірок з аналогічних питань, які стосуються усіх літаків виробництва ДП “Антонов” та які на цей час перебувають на озброєнні у Збройних Силах України, починаючи із 1991 року дотепер", - вказали у ДБР.

"Сьогодні розпочато процедуру видачі тіл родичам загиблих для поховання", - додали у бюро.

Досудове розслідування триває.

Нагадаємо, кримінальне провадження розпочате за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 416 Кримінального кодексу України — порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило тяжкі наслідки.

Теги по теме
Вооруженные силы Украины ГБР Харьков и Харьковская область авиакатастрофа
Источник материала
loader
loader