На «UA: Першому» та «UA: Культурі» найрейтинговішими за 9 місяців 2020 року стали спортивні та релігійні трансляції, з контенту власного виробництва найкраще дивилися новинні і спортивні випуски.
Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного з посиланням на дані ТВ-панелі, які належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — Комунікаційний Альянс та представлені UA: Перший.
Дані наведено для аудиторій 18+ за показниками rat%, shr%.
Докладно — у глосарії ІТК.
Частка аудиторії «UA: Першого» за 9 місяців 2020 року порівняно з аналогічними показниками 2019 року зросла на 29% (аудиторія 18+, уся Україна).— із 0,72 до 0,93%.
Частка аудиторії «UA: Культура» за аналогічний період зросла на 22% — із 0,09 до 0,11%.
Найрейтинговішими за 9 місяців 2020 року стали трансляції Кубка України з футболу «Динамо» — «Ворскла» 8 липня (rat 1,76%, shr 6,73%) та Кубка світу з біатлону 25 січня (rat 1,69%, shr 5,59%).
Серед найкращих проєктів власного виробництва — «Новини» й «Спорт».
У пік-праймі показники топових випусків сягали рейтингу 1,03% та частки 3,03% і відповідно 1,05% та 2,99%.
Новинні і спортивні випуски демонструють динаміку зростання переглядів порівняно з показниками третього кварталу 2019 року на 13 і 40% відповідно.
Вечірній випуск «Новин» о 21:00 має частку аудиторії 2,06% (rat 0,7%), а «Спорт» о 21:35 у середньому має частку 1,97% (rat 0,68%).
До найрейтинговіших випусків програм за 9 місяців потрапили також релігійні трансляції: недільна свята меса Римо-католицької церкви в Україні — із часткою 4,7% та рейтингом 1,38%, Божественна літургія ПЦУ у Свято-Михайлівському кафедральному соборі — із часткою 5,32% й рейтингом 1,31% та Великоднє богослужіння УГКЦ — із часткою 5,79% та рейтингом 1,28%.
За словами генерального продюсера дирекції телебачення Суспільного Григорія Тичини, зростання частки суспільних телеканалів він пов’язує з кількома основними факторами.
«По-перше, було систематизовано роботу із сітками мовлення каналів і вибудувано їхню жорстку лінійну структуру.
По-друге, завдяки переходу до безшовного програмування й оптимізації розміщення рекламно-анонсних блоків ми досягли перетікання аудиторії між слотами.
Ретельно сплановано та стабілізовано прайм.
Він будується переважно на документальному контенті, але його стрижнем на UA: Першому є наш власний продукт — якісні випуски «Новин» і «Спорту».
Ще одним важливим фактором є прямоефірні трансляції значущих подій, які резонують у суспільстві й збирають біля екранів велику аудиторію.
Тому навіть попри скасування літньої Олімпіади, на показники якої ми покладалися, прогнозуючи результати третього кварталу цього року, ми зберігаємо позитивну динаміку й почуваємося набагато впевненіше, ніж минулого року», – сказав він.
Хороші показники продемонстрували спецпроєкти власного виробництва Суспільного мовника.
Документальний проєкт авторки Євгенії Подобної «Мій прапор» до Дня прапора України зібрав частку аудиторії 0,98% (rat 0,29%).
Документальний проєкт авторки Наталії Гуменюк до Дня пам’яті Георгія Гонгадзе «Вбивство Гонгадзе.
20 років у пошуках правди» мав частку 0,88% (rat 0,29%).
Документальне розслідування журналістки Суспільного Інни Білецької «Помилка-83» зібрав частку 0,84% (rat 0,25%).
Упродовж серпня рейтинговими були й постійні проєкти телеканалу «UA: Перший».
Фольклорна музична програма «Країна пісень» у середньому мала частку перегляду 1,68% (rat 0,38%), а «UA: Фольк» — частку 1,13% (0,22%).
Додамо, у червні 2020 року «UA: Перший» почав нарощувати свої показники.
Частка каналу пішла вгору, але до 1% ще не дотягнулась.
На початку літа найкраще дивилися новини і фільми про дику природу.