Компанія Samsung Electronics стала п’ятою в рейтингу Best Global Brands 2020 від Interbrand
Компанія Samsung Electronics стала п’ятою в рейтингу Best Global Brands 2020 від Interbrand

Компанія Samsung Electronics стала п’ятою в рейтингу Best Global Brands 2020 від Interbrand

Починаючи з 2000 року міжнародне консалтингове агентство Interbrand щороку складає рейтинг найкращих світових брендів – Best Global Brands. Цьогоріч до п’ятірки найкращих у ньому увійшов корейський технологічний гігант Samsung Electronics: він посів п’яте місце з капіталізацією бренду $62,3 млрд. Це удванадцятеро більше, ніж 2000 року, коли компанія стартувала в рейтингу з 43-ї сходинки.

Про це Samsung Electronics повідомила на своєму офіційному сайті.

Зазначається, що з 2000 року компанія демонструє стабільне зростання в рейтингу Best Global Brands, яке супроводжувалося впровадженням інновацій та розширенням глобальної маркетингової діяльності. До 2012 року вона досягла дев’ятої позиції, 2017-го стала шостою, а 2020-го – п’ятою. Стійкий підйом спостерігався навіть на тлі несприятливих для бізнесу обставин через пандемію COVID-19: порівняно з 2019 роком, капіталізація бренду Samsung збільшилася на 2% (від $61,1 млрд до $62,3 млрд).

Рейтинг складається на основі докладного аналізу численних факторів: фінансових показників, конкурентоспроможності та ролі, яку бренд відіграє у прийнятті рішень про купівлю. Згідно з Interbrand, Samsung Electronics здобула своє місце в п’ятірці найкращих здебільшого завдяки таким чинникам, як її швидка відповідь на COVID-19, діяльність у напрямі сталого розвитку, постійний випуск інноваційної продукції та інвестиції в передові технології.

Так, у рамках боротьби з COVID-19 компанія вжила низку заходів. Зокрема, вона реалізувала комплексний план із допомоги країнам відповідно до їхніх потреб, а також використала різноманітні майданчики – соцмережі, вебсайти, білборди в найбільших містах планети – для запуску успішних інформаційних кампаній для піднесення духу людей та допомоги їм у подоланні викликів дистанціювання. Це дало змогу залучати користувачів з усього світу й комунікувати з ними. Особливо позитивно вони відгукнулися на заклик надсилати в соцмережах свої фото й відео, з яких згодом було зроблено відеоролик, що демонструвався на цифрових носіях зовнішньої реклами та зміг об`єднати та підбадьорити користувачів у всьому світі.

Окрім протидії COVID-19, Samsung Electronics приділяла увагу соціальній відповідальності бізнесу, освітнім програмам, екологічним ініціативам, що також позитивно позначилося на капіталізації бренду. Та найбільшим рушієм зростання компанії можна вважати її інноваційність.

Samsung Electronics наполегливо впроваджує у своїй діяльності принципи сталого розвитку: проєкти з виготовлення та утилізації екологічного пакування, з розробки спеціальних функцій пристроїв, що дозволяють використовувати їх людям з особливими потребами чи вадами зору тощо.

Лінійка лайфстайл-продукції, яскравими представниками якої є телевізори The Frame, The Sero й The Terrace, зробила компанію лідером телевізійного ринку. Вона також упевнено утримує передові позиції у сфері мобільних технологій та 5G і протягом багатьох років постійно інвестує в ринок пристроїв пам’яті та інноваційних рішень. Останній пункт дуже важливий сьогодні, оскільки очікується, що частка людей, що працюють із дому, зростатиме й надалі, а це неминуче призведе до збільшення попиту на серверні й хмарні послуги.

"2000 року ми почали із 43-го місця з капіталізацією бренду $5,2 млрд. Цьогоріч ми опинилися в першій п’ятірці з капіталізацією $62,3 млрд, і це велике досягнення. Ми б не досягли цього без підтримки наших клієнтів у всьому світі. Щоб і надалі підвищувати наш світовий статус, ми продовжимо взаємодіяти й спілкуватися зі споживачами", – сказала головна маркетингова директорка Samsung Electronics Йон Хі Лі.

Зростання капіталізації бренду Samsung Electronics

Рік

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Капіталізація бренду (USD)

19,5 млрд

23,4 млрд (20%↑)

32,9 млрд (40%↑)

39,6 млрд (20%↑)

45,5 млрд (15%↑)

45,3 млрд (-)

51,8 млрд (14%↑)

56,2 млрд (9%↑)

59,9 млрд (6,5%↑)

61,1 млрд (2%↑)

62,3 млрд (2%↑)

Позиція в рейтингу

19

17

9

8

7

7

7

6

6

6

5

Источник материала
Поделиться сюжетом