ОККО запускає національну олімпіаду для школярів
ОККО запускає національну олімпіаду для школярів

ОККО запускає національну олімпіаду для школярів

Компанія "ОККО" запускає національну олімпіаду "Благаю, світись!" про безпеку на дорозі для школярів України.

Мета проєкту – запровадити серед дітей культуру носити світловідбивачі у темний період доби. Переможці олімпіади отримають подарунки, також школу-переможця ОККО забезпечить світловідбивними комплектами для учнів.  

Компанія  закликає школярів знімати ролики про світловідбивні елементи: флікери, жилети та будь-які аксесуари і розповідати у соціальних мережах, чому важливо пішоходам бути помітними у темну пору доби.

У компанії зазначають, що для поширення ідеї безпеки на дорозі серед дітей обрали відеоформат. Ролики у соціальних мережах привертають увагу, запам’ятовуються та не лякають молодь. Саме тому ОККО запускає відеоолімпіаду, яка одночасно є освітньою та розважальною.

"Будь-які зміни у суспільстві починаються з дітей і молоді. Вони прогресивні та сучасні, а ми говоримо їхньою мовою. Челенджі у TikTok і відео в Instagram – дуже зрозумілий інструмент для школярів, тож ми пропонуємо їм робити те, що вони вміють і люблять, й одночасно працюємо з культурою безпеки на дорозі у темний період доби", – коментує акцію керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова.

Олімпіада триватиме з 9 по 30 листопада. Найкращі відеороботи будуть нагороджені 7 грудня. Зокрема автори трьох роликів отримають Iphone 11, а школи, в яких навчаються учні, компанія забезпечить комплектами світловідбивачів.

"Ми хочемо, щоб діти завжди були у безпеці і змалечку звикали до світловідбивачів як до необхідних аксесуарів. У Європі школярі під час прогулянок або екскурсій завжди мають жилети та помітні для водіїв. В українських школах також має бути культура використання світловідбивачів, щоб учні безпечно пересувалися у темний період доби та негоду", – пояснює Ярослава.

Нагадаємо, "Благаю, світись!" – ініціатива компанії "ОККО", що реалізується в межах щорічного проєкту "Благаю, живи! Безпека на дорозі". Старт цьогорічного етапу відбувся 22 жовтня – на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського показали лазерну проєкцію – соціальний ролик про важливість використання світловідбивачів на дорозі у темний період доби.


Довідка. Мережа АЗК ОККО ("Концерн Галнафтогаз")входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 410 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання і транспортування нафтопродуктів. У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Акціонером і інституціональним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції та розвитку. 

 

Теги по теме
Дороги безопасность
Источник материала
loader
loader