Темпи зростання медіаінфляції в прямій рекламі на ТБ знизяться – опитування Kwendi Media Audit
Темпи зростання медіаінфляції в прямій рекламі на ТБ знизяться – опитування Kwendi Media Audit

Темпи зростання медіаінфляції в прямій рекламі на ТБ знизяться – опитування Kwendi Media Audit

Темпи зростання медіаінфляції в прямій рекламі на ТБ знизяться – опитування Kwendi Media Audit
Темпи зростання медіаінфляції в прямій рекламі на ТБ знизяться – опитування Kwendi Media Audit

Опитані компанією Kwendi Media Audit рекламні холдинги та медійні агентства прогнозують зниження зростання темпів інфляції в прямій рекламі на телебаченні у 2021 році.

У проведеному в листопаді 2020 року опитуванні взяли участь Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma та Media Systems, повідомляє Kwendi Media Audit.

Експерти прогнозують зростання інфляції на ТБ у 2021 році на 18%, тоді як у серпні 2020 року вони прогнозували зростання на 20%. Найвищі темпи зростання медіаінфляції вони прогнозують для диджитал-відео на Facebook, Instagram – 24%.

Підсумкову інфляцію на ТБ у 2020 році експерти оцінюють у 22% – на 1 відсотковий пункт вище, ніж у серпні 2020 року. Причиною зростання прогнозу може бути відновлення попиту на пряму телевізійну рекламу та високий рівень заповнюваності (sold out) у другому півріччі 2020 року, зауважує Kwendi Media Audit.

Усі прогнози надано для інфляції цін у національній валюті.

Консолідовані результати опитування експертів рекламного ринку

Темпи зростання медіаінфляції в прямій рекламі на ТБ знизяться – опитування Kwendi Media Audit - Фото 3

Нагадаємо, з 2021 року змінюється конфігурація продажів реклами чотирьох медіагруп. Розпадається умовний «Альянс» трьох медіагруп StarLightMedia, «Медіа Група Україна» та Inter Media Group, який з 2013 року протистояв групі «1+1 медіа». Натомість створюється нова конфігурація 2 х 2: StarLightMedia + «1+1 медіа» проти «Медіа Групи Україна» + Inter Media Group. До 2013 року продажі телереклами мали різні конфігурації, їхня зміна часто супроводжувалася суперечками довкола справедливого розподілу доходів між учасниками коаліції.

Першим про початок продажів телереклами на 2021 рік та умови для рекламодавців оголосив 27 жовтня новий сейлзхаус Ocean Media Plus, який продаватиме рекламу на каналах StarLightMedia. Сейлзхаус продаватиме пряму рекламу та медійне спонсорство однією угодою. Водночас внутрішній сейлзхаус групи StarLight Brand Content продовжуватиме продавати інтегроване спонсорство на телеканалах StarLightMedia.

18 листопада сейлзхаус Evident Media, який раніше ексклюзивно продавав рекламу на телеканалах «Медіа Групи Україна», оголосив про початок продажів прямої телевізійної реклами на 2021 рік на каналах двох медіагруп – «Медіа Групи Україна» та «Інтер медіа груп». Сейлзхаус закладає медіаінфляцію 5-7%, пропонує знижки за ексклюзивне розміщення, за зміщення бюджетів на початок року, відмовляється від націнок за неесклюзив і кобрендинг.

23 листопада група «1+1 медіа» повідомила, що з 1 січня 2021 року продажами прямої реклами та міжпрограмного спонсорства на телеканалах групи «1+1 медіа» займатиметься новий сейлзхаус ТОВ «Сиріус медіа». Попередній продавець реклами й спонсорства групи, ТОВ «Глобал медіа груп», буде займатися інтеграційним спонсорством і роботою з прямими клієнтами.

Комерційний директор «1+1 медіа» Валерій Варениця в інтерв'ю «Детектору медіа» розповів, що у своїх переговорах з великими рекламними групами «1+1 медіа» намагається довести, що ринок наступного року зросте на 15% (тобто група хоче закладати такий рівень інфляції). Однак група готується до обох сценаріїв – і переоцінки, і недооцінки ринку.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader