"Укрзалізниця" завершила ремонт пішохідного мосту через головні колії станції "Київ-Пасажирський" (перехід від вокзалу до швидкісного трамваю), де у вересні через стихійну торгівлю обвалилися перила. Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".
Залізничники встановили на мосту нове перильне огородження та провели низку інших робіт. У ході ремонту замінено на нові сходи на північну платформу № 2. Замінено асфальтне покриття мосту та сходів, вкладено тактильну плитку.
Також оновлений міст враховує потреби людей з інвалідністю. Для них облаштовано зручний прохід із пандусами для колясок та ручної поклажі.
Крім того, на мосту та сходах встановлено нове LED-освітлення.
Цей залізобетонний пішохідний міст збудований у 1986 році. У 2012 році на мосту було укладено новий схід на північну платформу №2.
Нагадаємо,у вересні 2020 року на мосту обвалилися перила через стихійну торгівлю. Постійний фізичний вплив призвів до руйнації огородження. Для попередження та недопущення стихійної торгівлі на мосту залізниця неодноразово зверталася у поліцію.
У Києві на вокзалі відремонтували міст, де раніше обвалилися перила
У вересні перила обвалилися через стихійну торгівлю
11:39 11.12.2020
"Укрзалізниця" завершила ремонт пішохідного мосту через головні колії станції "Київ-Пасажирський" (перехід від вокзалу до швидкісного трамваю), де у вересні через стихійну торгівлю обвалилися перила. Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".
Залізничники встановили на мосту нове перильне огородження та провели низку інших робіт. У ході ремонту замінено на нові сходи на північну платформу № 2. Замінено асфальтне покриття мосту та сходів, вкладено тактильну плитку.
Також оновлений міст враховує потреби людей з інвалідністю. Для них облаштовано зручний прохід із пандусами для колясок та ручної поклажі.
Крім того, на мосту та сходах встановлено нове LED-освітлення.
Цей залізобетонний пішохідний міст збудований у 1986 році. У 2012 році на мосту було укладено новий схід на північну платформу №2.
Нагадаємо,у вересні 2020 року на мосту обвалилися перила через стихійну торгівлю. Постійний фізичний вплив призвів до руйнації огородження. Для попередження та недопущення стихійної торгівлі на мосту залізниця неодноразово зверталася у поліцію.