![Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків](https://thumbor.my.ua/5qinTwCOzAdS2y-1pUGMseHEIAw=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F43%2F29a50b095db51efd789cf57c592aebf4.png)
Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків
«Укрзалізниця» повідомила про запуск першого власного чат-бота у Viber та Telegram — за його допомогою можна отримати широкий набір послуг, включаючи пряму купівлю та повернення квитків.
Бот розмовляє трьома мовами — українською, англійською та російською — і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку.
Окрім купівлі та повернення квитків у застосунку можна замовляти харчування під час поїздки, переглядати розклад руху, отримувати сповіщення про номер колії, прибуття поїзда та його запізнення.
У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Проєкт реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» — компанією Middleware Inc.
(США) — на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Остання вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa.
(Открывается в новом окне).
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)