20 мая, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Замовити квитки та їжу: "Укрзалізниця" запустила чат-бот – сюжет
Замовити квитки та їжу: "Укрзалізниця" запустила чат-бот – сюжет

Замовити квитки та їжу: "Укрзалізниця" запустила чат-бот – сюжет

Придбати залізничний квиток в один клік тепер можна і в месенджері – "Укрзалізниця" запустила власний чат-бот. Поки що це лише бета-версія розробки. Через нього можна купувати і повертати квитки на потяги. Але поки лише на "Інтерсіті". А також замовляти харчування під час поїздки і переглядати розклад руху. Робот інформує про номер колії, прибуття поїзда або його запізнення. Скористатися чат-ботом можна лише в "Телеграм" та "Вайбер". Надалі розробка має з'явитися і в інших популярних соцмережах. Більше знають журналісти "5 каналу".

Попри карантин, на київському вокзалі до залізничних кас черги. На питання чому не купують онлайн – пасажири відповідають коротко: бо звикли.

Чекати в черзі до кас залізничного вокзалу давно не потрібно, адже є змога придбати квиток онлайн. Тепер це можна зробити й у смартфоні за допомогою чат-боту – навіть більше, у месенджері. Нині це – телеграм чи вайбер. Тут можна не лише замовити квитки в один клік, а й побачити табло вокзалу – поки що лише київського.

Чат-бот – це спеціальна програма, яка дозволяє купувати, повертати та обмінювати квитки, замовляти харчування під час поїздки і переглядати розклад руху. Крім цього, нагадає про поїздку і час прибуття потяга, розповість, на яку колію він прибуває. Якщо потяг запізнюється – ви отримаєте повідомлення про час затримки. У чат-боті також можна залишати скарги і свої ідеї для покращення сервісу.

"У нас уже є десятки ідей, що ще можна додати. Вони проранжовані за складністю реалізації. Це можливо додавання нагадування, коли відкрито певний напрямок і відкриваються продажі. Це називається лист очікування, щоб люди могли стати в чергу і в них була можливість купити квиток. Це зараз у розробці", – каже керівник напрямку пасажирських перевезень АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський.

Нині працює пілотна версія чат-боту: для замовлень лише на швидкісні поїзди Інтерсіті. Не можна також поки придбати пільговий квиток, доведеться сплатити повну суму. Водночас сама процедура оплати спростилася.

"Ми вперше в світі інтегрували технологію віза-токен-сервіс для оплати в чат-боті в месенджерах. Це означає, що людина, яка купує залізничні квитки. один раз вводить реквізити картки. далі вони шифруються. створюється токен. Далі вони шифруються, створююється токен і в майбутньому людина, яка купує квитки, один клік натискає і отримує світ квиток. А не вводить постійно реквізити картки", – пояснює Сергій Даниленко, директор з маркетингу компанії-розробника програмного забезпечення.

Раніше в Укрзалізниці був застосунок для телефонів, через який можна було купувати квитки. Але його роботу припинили ще навесні 2020-го року. Виявилося, що залізниці ця програма не належить.

"Далі в планах є опанування додатку, але вже того додатку, який буде контрольований укрзалізницею, який матиме захист і статистику", – зазначає Олександр Перцовський.

А поки застосунок у розробці – можна скористатися чат-ботом. Посилання на нього є на сайті та в соцмережах Укрзалізниці. 

Маргарита Варадовська, Юрій Усік, "5 канал"

Источник материала
Поделиться сюжетом