20 мая, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Наглядова рада УЗ отримує шалені гроші за те, що блокує реформу компанії - екс-міністр інфраструктури
Наглядова рада УЗ отримує шалені гроші за те, що блокує реформу компанії - екс-міністр інфраструктури

Наглядова рада УЗ отримує шалені гроші за те, що блокує реформу компанії - екс-міністр інфраструктури

«Укрзалізниця» перебуває в критичному стані, а наглядова рада (НР) компанії лише продукує конфлікти і блокує її реформування. Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«За останні роки позиція наглядової ради («Укрзалізниці» - ред.) щодо того, що відбувається в компанії, взагалі відсутня. Ми утримуємо велику кількість людей з дуже високими заробітними платами, але ми взагалі не розуміємо, чим вони займаються. Наглядова рада, на жаль, не надала суспільству, Кабінету міністрів ні бачення, ні плану дій, ні стратегії розвитку компанії», - розповів Омелян.

Окрім того, він зазначив, що останнім часом наглядова рада «Укрзалізниці» вступила в прямий конфлікт з менеджментом і правлінням щодо реформування компанії – і, на думку екс-міністра, ситуація потребує надання публічних пояснень.

«Бо приймати ситуацію, що ми утримуємо менеджерів з сотнями тисяч гривень зарплати в місяць, які просто займаються конфліктами і ведуть до подальшої катастрофи, - для чого це потрібно?», - сказав Омелян.

Він наголосив: обсяги перевезень «Укрзалізницею» знижуються, доходи компанії падають, а однією з ключових проблем залишається непрофесійність менеджменту.

«В залізниці хронічними проблемами залишаються три. Це непрофесійність менеджменту, надзвичайно високий рівень корупції і відсутність розуміння, куди рухається компанія в контексті реформування і оздоровлення», - підсумував Омелян.

Раніше глава «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомляв, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво). Процес реформування був запущений, із складу УЗ було виділено філії по вантажним перевезенням та інфраструктурі («УЗ Карго» та «УЗ Інфра»). А потім наглядова рада компанії заблокувала реформу і заборонила розподіл.

У свою чергу екс-прем'єр Володимир Гройсман заявив, що «Укрзалізниця» потребує масштабного реформування та фінансової підтримки від держави для проведення модернізації рухомого складу та інфраструктури.

Теги по теме
Укрзализныця Владимир Гройсман
Источник материала
Поделиться сюжетом
Упоминаемые персоны