Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) оштрафувала на 16 тисяч євро Первый Балтийский канал (компанія SIA «Pirmais Baltijas Kanals») через поширення неправдивих тверджень про коронавірусну інфекцію. Про це NEPLP повідомила 2 березня.

У NEPLP пояснили, що в програмі «Здоровье» від 27 грудня 2020 року та програмі «Жить здорово» від 30 грудня 2020 року поширювали фейки про COVID-19, зокрема, що це інфекція з низьким рівнем зараження.

Міністерство охорони здоров'я Латвії й Центр профілактики та контролю захворювань перевірили цю інформацію та спростували її. Регулятор вважає, що ці неправдиві заяви можуть збільшити ризик поширення інфекції серед членів сім'ї, мотивувати людей не дотримуватися обмежень та призвести до неконтрольованого поширення коронавірусної хвороби.

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії заявила, що телеканал не вжив необхідних заходів для дотримання закону, у тому числі не оцінив достовірності інформації, представленої в програмі, її вплив на здоров’я населення і можливі ризики, і допустив поширення неправдивої інформації.

Первый Балтийский канал оштрафували на максимальну суму а розмірі 10 тисяч євро за передачу «Здоровье» та на 6 тисяч євро за «Жить здорово».

Як писав ДМ, 1 лютого 2021 року в Латвії кабельний оператор Tet припинив ретрансляцію російських телеканалів «НТВ Мир», «Рен ТВ Балтия», «Кинокомедия» і «Киномикс» через неясності в праві на представлення каналів і занепокоєння щодо дотримання режиму санкцій. 10 лютого в Латвії припинили ретрансляцію 16 російських телеканалів: «Рен ТВ Baltic», «НТВ Мир Baltic», «Карусель International», «НТВ Сериал», «НТВ Стиль», «НТВ Право, «Киномикс», «Наше новое кино», «Родное кино», «Индийское кино», «Кинокомедия», «Киносерия», «КВН ТВ», «Кухня ТВ», «Бокс ТВ», «HD Life».

Нагадаємо, 4 лютого 2020 року латвійська Служба державної безпеки провела обшуки в офісах компанії «Балтійський медіаальянс» в Ризі та Таллінні в справі про можливе порушення міжнародних санкцій за попередньою домовленістю. Служба держбезпеки Латвії повідомила, що отримана в ході розслідування інформація дозволяє підозрювати, що група осіб за попередньою змовою забезпечила доступ до фінансових і господарських ресурсів у великих обсягах особі, проти якої введені санкції ЄС за дії, що підривають територіальну цілісність, суверенітет і незалежність України. 

SIA «Baltijas mediju alianse» («Балтійський медіаальянс») висунули звинувачення в порушенні санкцій ЄС.

Компанія «Балтійський медіаальянс» транслюяє близько 25 телеканалів, включаючи російськомовні «Перший балтійський канал», «Перший балтійський музичний канал» і «Рен-ТВ Балтика».  



Теги по теме
Коронавирус Россия Общество Новости штраф
Поделиться сюжетом