Про це в коментарі Аgro.

ua розповів фахівець із розширення ринків збуту ТОВ «Лілак» Сергій Стьопін.

За його словами, сік підприємство збирає з дикоросів.

«Щоб береза почала випускати сік, потрібна стабільна тепла погода з температурою вище нуля протягом 1-2 тижнів після сходження снігу.

Затяжна весна трохи відтермінувала старт сезону.

У середньому одне дерево дає 3 л рідини за добу», — констатує Сергій Стьопін.

«Лілак» є лідером на ринку березового соку в Україні і за обсягами виробництва та реалізації, і за експортом.

Дев’ять років тому підприємство отримало сертифікат «Органік Стандарт».

Органічну продукцію також збирають з дикоросів, попередньо дослідивши ґрунти, де ростуть берези, на вміст шкідливих матеріалів, важких металів, пестицидів, нітратів тощо.

Европейский путь украинского березового сока.

Крім того, посадки повинні бути на певній відстані від тваринницьких ферм, автомобільних трас та АЗС.

«Потреби у штучних насадженнях немає, вистачає дикоросів у карпатських лісах, співпрацюємо з держлісгоспами», — коментує фахівець.

Після збору сік фільтрується, до нього додається лимонна кислота, проводиться стерилізація.

Потужність лінії розливу — 10 тис.

л на добу.

Сік розливається у скляну тару об’ємом 300 мл і 1 л, а також асептичні ємності для виготовлення в подальшому різноманітних напоїв.

«Раніше більш популярними були малі пляшки, зараз із урахуванням карантинних обмежень частіше обирають літрові банки з соком.

Загалом попит зростає, оскільки зростає обізнаність у корисних властивостях соку, особливо відчутним це стало після пандемії», — додав Сергій Стьопін.

Як березовий сік відкрив українцю ековікно у Європу.

Крім чистого березового соку «Лілак» виробляє також купажі — сік із додаванням настоїв дикорослих плодів, ягід і трав: шипшини, м’яти, кропиви, бузини, а також лимону.

Найбільшим попитом користується березовий сік із шипшиною, м’ятою.

На цей сезон запланована новинка — органічний сік із додаванням йодис-концентрату та стевії.

Коли з’являється новий продукт, його надсилають усім клієнтам для дегустації.

Продукцію реалізують через національні мережі супермаркетів, інтернет-магазини.

Для збору соку і трав задіяна бригада з 10-12 осіб, це постійні працівники компанії.

Сировину від населення не приймають, щоб бути впевненими у високій якості продукції.

Валентина Оврас, Аgro.

Источник материала
Оригинальная версия
Поделиться сюжетом