Більше половини американців хочуть купити неіснуючий електромобіль Toyota
Більше половини американців хочуть купити неіснуючий електромобіль Toyota

Більше половини американців хочуть купити неіснуючий електромобіль Toyota

Американський автомобільний агрегатор CarGurus опублікував результати опитування жителів США, в ході якого фахівці дізналися ставлення громадян до електромобілів. В ході дослідження експерти з’ясували, що за останні чотири роки кількість жителів, охочих придбати електрокар, збільшилася вдвічі. При цьому половина респондентів зробили вибір на користь електричної моделі Toyota, якої поки не існує.

У 2018 році 15 відсотків жителів США заявили про готовність придбати електромобілі протягом п’яти років, а 34 відсотки респондентів розглядали таку можливість в найближчі десять років. Нинішнє опитування показало, що кількість бажаючих придбати електрокари збільшилася до 30 і 52 відсотків відповідно.

Крім цього, близько третини громадян зараз обмірковують таку покупку. 75 відсотків жителів, які мають у своєму автопарку автомобіль з ДВС і електрокар назвали «машиною на кожен» день саме «зелений» транспорт.

Найбільшою популярністю у американців користуються електрокари Tesla. Їх хотіли б придбати 57 відсотків опитаних. Крім модельного ряду Ілона Маска жителі США розглядають ще кілька брендів, до яких відчувають довіру.

На другому місці з результатом 52 відсотки несподівано розташувалася Toyota. При цьому японська марка досі не випустила жодного електромобіля. Дебют першої батарейної моделі компанії очікується 19 квітня. Серед інших бажаних брендів американці виділили Honda, Ford, Subaru, а також Nissan, BMW, Audi і Hyundai.

67 відсотків учасників опитування заявили про бажання придбати електричний кросовер. Пересуватися на “зеленому” седана хотіли б 61 відсоток жителів. Вибір на користь електропікапа зробили 20 відсотків громадян.

При цьому більшість респондентів знову заявили про довіру до Tesla і її вантажівки Cybertruck. Слідом розташувалася електрична версія Ford F-150. А замикає трійку лідерів електропікапів Hummer EV. Самим же непопулярним типом кузова, з результатом 14 відсотків, жителі США вибрали мінівен.

У той же час респонденти назвали причини, за якими все ще не наважуються на покупку електромобіля. Серед стримуючих факторів виявилася відсутність поблизу зарядних станцій, побоювання в доступності сервісу, а також вартість покупки, обслуговування і недостатні податкові пільги.

Источник материала
Поделиться сюжетом