Bevza презентували другу частину кампейну весна/літо — 2021. Її присвятили чуттєвості та прихованим бажанням. “У часи, коли немає можливості подорожувати і досліджувати навколишній світ, ми все більше фокусуємося на собі, намагаючись зрозуміти наші справжні бажання і дізнатися про себе нове. Настрій сексуальності продиктований жагою до тактильного контакту, якого ми довгий час були позбавлені”, — пояснюють у бренді.
Якщо раніше бренд тяжів до мінімалізму та етнічних мотивів, зараз дизайнерка звернулась до менш відомої сторони естетики Bevza.
“Дещо грайлива і провокаційна, але разом із тим повна оголених емоцій та справжніх почуттів. Поки дистанція до місць, у яких ми любимо бувати, залишається все такою ж довгою, ми долаємо великий шлях до самих себе. Поки подорожі поставлені на паузу, ми продовжуємо зберігати ностальгічні спогади про них”, — розповідає Світлана Бевза.
Основними елементами колекції стали в'язана сукня Nichka з делікатними вирізами з двох боків, в'язаний жакет Oranta ручної роботи, сукня Tree of Life з декоративним орнаментом, який повторює старовинний трипільський символ дерева життя. Кольє Hryvnia стало сучасною інтерпретацією українських прикрас XI-XII століть.
Першу частину кампанії зняли в турецькому Памуккалє.
Фото: Стефан Лісовський
Стиль: Веня Брикалін
Модель: Марина Полканова
Мейкап: Світлана Римакова
Зачіски: Сергій Троцко.
Дивіться також: Чистота самопізнання: Bevza зняли кампейн у турецькому Памуккалє.