Комісія з цінних паперів та бірж (SEC) почала розслідування проти компанії Volkswagen.

Вся причина у брехні, яку компанія видала за першоквітневий жарт, – зміна назви бренду в США на Voltswagen.

В Volkswagen назвали заяву про зміну назви екологічною піар-акцією.

В свою чергу SEC попросив бренд надати обґрунтування такої реклами, так як частина інвесторів повірила в перейменування, а це в свою чергу вплинуло на ріст акцій на біржі.Варто зазначити, що ріст все ж був незначним.

В ніч з 29 на 30 березня вартість акцій змінилась всього на 4,7% і досягла 240,55 євро за штуку.

Проте навіть це може стати причиною серйозного штрафу, який SEC призначить Volkswagen.

Як раніше повідомляв Autogeek, американський підрозділ Volkswagen збрехав про ребрединг назви і її перетворення в Voltswagen.

Все це було маркетинговим трюком напередодні 1 квітня щоб привернути увагу клієнтів до продажів електромобілів бренду в США.

По матеріалах: theverge.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
Поделиться сюжетом