Комісія з цінних паперів та бірж (SEC) почала розслідування проти компанії Volkswagen.
Вся причина у брехні, яку компанія видала за першоквітневий жарт, – зміна назви бренду в США на Voltswagen.
В Volkswagen назвали заяву про зміну назви екологічною піар-акцією.
В свою чергу SEC попросив бренд надати обґрунтування такої реклами, так як частина інвесторів повірила в перейменування, а це в свою чергу вплинуло на ріст акцій на біржі.Варто зазначити, що ріст все ж був незначним.
В ніч з 29 на 30 березня вартість акцій змінилась всього на 4,7% і досягла 240,55 євро за штуку.
Проте навіть це може стати причиною серйозного штрафу, який SEC призначить Volkswagen.
Як раніше повідомляв Autogeek, американський підрозділ Volkswagen збрехав про ребрединг назви і її перетворення в Voltswagen.
Все це було маркетинговим трюком напередодні 1 квітня щоб привернути увагу клієнтів до продажів електромобілів бренду в США.
По матеріалах: theverge.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.