Медіагрупа StarLightMedia 27 травня повідомила, що компанія StarLight Production у травні відкрила нову студію для виробництва серіалів. Творчий підрозділ очолив Олександр Биков, креативними продюсерами студії стали Лора Мальцева та Євген Тунік.
У медіагрупі сказали, що збільшують об’єми виробництва власного контенту, зокрема – серіального продукту. Наразі команда нової студії працює над створенням декількох прем’єрних серіалів на замовлення СТБ та Нового каналу.
«StarLight Production щорічно виробляє близько тисячі годин праймового телевізійного контенту для сіток мовлення телеканалів медіахолдингу StarLightMedia: ICTV, СТБ, Новий канал. Незважаючи на масштабні обсяги виробництва, значний список створених телевізійних хітів та подій, зрілість бізнес-процесів, StarLight Production продовжує розвиватися та посилює свої позиції на ринку. Запуск нової студії серіального виробництва – черговий крок на шляху реалізації цілей компанії. Приємно відзначити, що телеканали StarLightMedia створюють для розвитку внутрішнього продакшну сприятливі фундаментальні умови, зберігаючи велику потребу у високорейтинговому телевізійному контенті, а також можливості для його виробництва», – сказав керівник дивізіону StarLight Production Володимир Локотко.
До складу StarLight Production входить сім студій виробництва, зокрема – серіального контенту. На цих студіях створюють форматні шоу «Хто Зверху?», «Топ-модель по-українськи», «Х-Фактор», «Мастер Шеф», «Холостяк» та «Холостячка», «Зважені та щасливі», «Супермама» й програми власної розробки – «Діти проти зірок», «Хата на тата», «Таємний агент», «Ревізор», «Екси». Серед серіальних проєктів – «Перші ластівки», медична драма «Акушерка», мелодрами «Обійми брехні», «Любов з ароматом кави», «Привіт, тату!», «Сонячні дні», «Мій коханий ворог» тощо.
Нагадаємо, у 2020 році StarLight Production виготовив 46 проєктів – сумарно це 1029 годин ефірного контенту. На 2021-2022 роки телевізійний холдинг StarLightMedia (ICTV, Новий канал, СТБ, М1, М2, «Оце») розробляє 68 нових проєктів.
У квітні 2021 року директор із організаційного розвитку та операційної ефективності StarLight Production Віталій Гусєв розповів, що компанія StarLight Scenery – підрозділ StarLightMedia, який займається виробництвом реквізиту та декорацій – створила сайт «Дім реквізиту», де кожен може орендувати готовий реквізит. На його думку, масштабна зупинка розважального телевиробництва, яка відбувалася навесні 2020 року протягом першого локдауну через пандемію коронавірусу COVID-19, мала би тривати менше.
Фото: StarLightMedia