«Київстар ТБ» планує тільки ексклюзивні originals, попри необхідність субсидувати цей напрямок – керівник платформи
«Київстар ТБ» планує тільки ексклюзивні originals, попри необхідність субсидувати цей напрямок – керівник платформи

«Київстар ТБ» планує тільки ексклюзивні originals, попри необхідність субсидувати цей напрямок – керівник платформи

«Київстар ТБ» планує тільки ексклюзивні originals, попри необхідність субсидувати цей напрямок – керівник платформи

Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» розповів керівник «Київстар ТБ» з боку 1+1 media Павло Рибак.

«Наразі ми плануємо лише ексклюзив, враховуючи тенденцію розвитку ринку у цьому сегменті і боротьбу за ексклюзивний показ. Все ще залишається відкритим питання: це добре або погано? Погано — тому що вартість контенту зростає щодня. Добре — тому що ОТТ-платформи готові інвестувати у контент, поповнювати бюджет ринку, а це, у свою чергу, надасть можливість зосередитись на якості продукту у майбутньому, не збільшуючи витрати на виробництво», — сказав Павло Рибак.

За його словами, на сьогодні формат ексклюзиву в Україні не виправдовує фінансових очікувань. А originals, насамперед ексклюзивні, як правило, загалом мають велике субсидування.

«Але якщо забути про суму інвестицій та згадати, що в 2020 році ОТТ-сегмент в Україні зріс вдвічі за кількістю абонентів — варто зазначити, що такого стрімкого росту вже давно не було, за виключенням платного супутника, зростання кількості абонентів якого також перевершило очікування року. У найближчі два-три роки очікується, що такий стрибок відбудеться ще декілька разів поспіль і, відповідно, 75–80% аудиторії будуть споживати ОТТ. 

Інвестування — це завжди складна тема, адже всі прагнуть заробити тут і зараз. Але ми вирімо у ринок онлайн-телебачення та прагнемо його розвивати. Наша мета — не купувати контент, а пишатися виробництвом власного та мати полиці, наповнені originals або іншим українським продуктом. І для цього ми маємо також зробити свій внесок», — сказав пан Рибак.

Нагадаємо, 1+1 media та Film.ua працюють над серіалом «Скажені сусіди» за мотивами кінофраншизи «Скажене весілля». Він складатиметься з 24 серій, і в лютому-березні 2022 року вийде на «Київстар ТБ», а за деякий час – і на телеканалі «1+1». Також у планах «Київстар ТБ» на наступний рік – презентувати перший ексклюзивний серіал, який буде призначений виключно для ОТТ і не буде показаний на телебаченні.

Проєкт серіалу«Скажені сусіди» став одним із переможців другого пітчингу патріотичних фільмів від Мінкульту, він отримав фінансування у розмірі 900 450 грн.

Наприкінці 2021 року перший оригінальний серіал «Зломовчання» вийде на Oll.tv. Над ним працюють кінокомпанія StarMedia в партнерстві з хорватською компанією Drugiplan, німецьким дистриб'ютором BetaFilm і ОТТ-платформою Oll.tv. В Україні 6-серійний проєкт вийде ексклюзивно на Oll.tv. Це єдиний в нашій країні серіал для ОТТ, який озвучує свій виробничий бюджет: 250 тис. євро за серію.

Восени 2020 року телеканал «2+2» та ОТТ-платформа Megogo випустили спільний 16-серійний серіал «Ангели», який показали на Megogo, «2+2», 1+1 video та «Київстар ТБ». Раніше директор зі стратегічного розвитку Megogo Іван Шестаков розповідав «Детектору медіа», що Megogo увійшов у копродукцію по декількох проектах, проте деталі не повідомляв.

У грудні 2020 року 1+1 media випустила 12-серійний диджитал-онлі серіал «Секс, Інста і ЗНО», який показали на 1+1 video, Volia і «Київстар ТБ».

Новий канал влітку випустив веб-серіал Fake, який показали на YouTube і Teleportal і який містив масштабну рекламну інтеграцію Nescafe.

~insertother~

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader