України та США обговорили питання взаємного доступу продукції на ринки. Наразі Держпродспоживслужбою та стороною США ведеться робота з відкриття ринку для української продукції, зокрема, м’яса птиці.
Про це повідомляє Держпродспоживслужба.
«Ринок США є дуже цікавим для українських виробників. Відкриття ринків таких великих країн надає нові можливості для розвитку бізнесу — це і нові виробничі потужності, і інвестиції в нові технології, і нові робочі місця. Все це позитивно впливає й на внутрішній український ринок та українських споживачів. Тому чим більше ми матимемо ринків збуту, тим більш сталим та захищеним буде вітчизняний агросектор», — розповідає Владислава Магалецька, голова Держпродспоживслужби.
Крім того, обговорювалися питання, пов’язані з імпортом продукції з США до України. На сьогоднішній день між компетентними органами України та США погоджено 18 міжнародних ветеринарних сертифікатів щодо імпорту продукції в Україну.
«З США до нашої країни імпортується м'ясо птиці, молоко та молочні продукти, риба та продукти аквакультури, корми для домашніх тварин, яловичина та деякі інші товари. Американська сторона висловила зацікавленість у розширенні переліку товарних позицій для здійснення імпортних операцій», — додала Магалецька.
Зауважимо, що окрім умов двосторонньої торгівлі учасники зустрічі обговорили інші питання взаємодії. Владислава Магалецька розповіла про ключові напрямки діяльності та пріоритети Держпродспоживслужби. Заступник голови Держпродспоживслужби Анатолій Вовнюк представив план цифрової трансформації служби до 2023 року. Також була обговорена співпраця в ветеринарній медицині щодо запобігання розповсюдження хвороб.
Нагадаємо, виручка від експорту м'яса птиці зросла на 17,4% більше.