КИЇВ. 12 липня. УНН. "Укрзалізниця" втрачає кваліфікованих працівників через низькі зарплати та неналежні умови роботи. Про це в ефірі одного з телеканалів розповіла голова Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з питань критичного стану “Укрзалізниці” Юлія Гришина, передає УНН.
Цитата:
"Поки українська залізниця не здатна дати своїм працівникам бодай адекватних умов роботи та оплати праці, німецька Deutsche Bahn – знову запрошує наших залізничників до себе на роботу. За 5 останніх років 169 тис., а це – більше половини кваліфікованих залізничників, людей із спецосвітою, звільнилися з Укрзалізниці. На їх місце прийняли лише 2,5 тис. людей відповідного навчання, всі інші – це люди, які не мають спеціальної освіти. Це досить серйозна проблема, оскільки освіта в сфері залізного транспорту є досить специфічною. Без людей з такою освітою на залізній дорозі ані пасажирських, ані вантажних перевезень ми з вами ще довго не побачимо", - сказала вона.
Деталі
Гришина вказала на соціальну несправедливість всередині підприємства.
"В Укрзалізниці величезний розрив заробітних плат у членів правління, наглядових ради і у звичайних працівників-залізничників, яких понад 250 тис., і на плечах яких тримається залізна дорога. Через таку соціальну несправедливість всередині підприємства ми маємо великий брак кваліфікованих спеціалістів, оскільки останніми роками вони у великій кількості залишають українську дорогу", - додала нардеп.
Проблеми із низькими зарплатами працівників "Укрзалізниці" має вирішити основний акціонер підприємства – КМУ, каже Гришина, додаючи, що Кабмін про складну ситуацію на підприємстві поінформований.
"Ми розуміємо, що за один день просто так підняти зарплати 250 тис. працівникам підприємства не можна. Але про це має дбати КМУ, бо так керувати залізною дорогою, яка завжди була одним із основних наповнювачів українського бюджету, не можна.
Тому ми і звернулися до КМУ, як до основного акціонера стратегічного підприємства, до міністра інфраструктури, аби максимально швидко було замінено керівництво, наглядова рада підприємства, аби була відредагована кадрова політика добору працівників до наглядової ради Укрзалізниці", - розповіла вона.
Доповнення
ТСК парламенту щодо “Укрзалізниці” розпочала свою роботу в січні і на початку липня затвердила звіт за результатами піврічної роботи. Масштабна корупція, з якою не справляється НАБУ, некомпетентні менеджери і повсюдна недбалість — основні причини занепаду “Укрзалізниці”, за оцінкою ТСК. Комісія закликає у терміновому порядку звільнити всіх членів Наглядової ради та керівництво компанії, і на їх місце взяти компетентних людей. Разом з тим НАБУ має організувати роботу детективів і виправдати існування свого спецвідділу з розслідування корупції в “УЗ”.