Гендерний моніторинг Нацради: «Прямий» та «Еспресо» не використовують фемінітиви, а жінок кореспонденток удвічі більше за чоловіків
Гендерний моніторинг Нацради: «Прямий» та «Еспресо» не використовують фемінітиви, а жінок кореспонденток удвічі більше за чоловіків

Гендерний моніторинг Нацради: «Прямий» та «Еспресо» не використовують фемінітиви, а жінок кореспонденток удвічі більше за чоловіків

Гендерний моніторинг Нацради: «Прямий» та «Еспресо» не використовують фемінітиви, а жінок кореспонденток удвічі більше за чоловіків

На цей раз регулятор аналізував новинні програми  у вечірньому прайм-таймі. Про це під час засідання 5 серпня повідомив член Нацради Максим Онопрієнко.

За його словами, більшість каналів використовують у своїх сюжетах фімінітиви. Їх регулятор не зафіксував лише в ефірі «Прямого» та «Еспресо».

Також він звернув увагу на не збалансоване розподілення експерток та експертів: 67% проти 33%. При цьому  якщо експерти чоловіки коментують теми політики та економіки, то експертки жінки – психологію, теми, пов’язані з відпочинком дітей тощо.

Член Нацради також відзначив збільшення кількості жінок ведучих та кореспонденток. Їх удвічі більше за чоловіків.  Однак, за його словами, часто авторки самі продокують гендерні стереотипи щодо професійних та сімейних ролей.

Зокрема, він згадував, що на 5 каналі та «Інтері» кореспондентки робили сюжети про чоловіків військових. Тоді як в сюжеті суспільного, яке подавало сюжет з цієї ж події, був коментар жінки-офіцерки.

Нагадаємо, у травні провела моніторинг рекламних роликів на предмет гендерної рівності, і зафіксувала гендерний дисбаланс.

Ілюстрація: скріншот

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader