Олена Дерев'янко розповіла, де краще управляють репутацією, в політиці чи в бізнесі
Олена Дерев'янко розповіла, де краще управляють репутацією, в політиці чи в бізнесі

Олена Дерев'янко розповіла, де краще управляють репутацією, в політиці чи в бізнесі

Комерційний сектор і NGO приділяють більше уваги питанням репутаційного менеджменту, ніж державні інститути. Для бізнесу репутація - це частина фінансового успіху, в той час як державні діячі непідконтрольні суспільству і безкарні. Таку точку зору в інтерв'ю MMR висловила Олена Дерев'янко, віцепрезидент Української PR-Ліги, політичний і економічний експерт, доктор наук і професор."Справа в глобальних трендах: деградації держави як інституту і партійної демократії, криза довіри, зниження інтересу громадян до виборів, практично нульова політична відповідальність народних обранців і відсутність репутаційного контролю над ними з боку суспільства. А раз біля керма країни стоять люди, які слабо розбираються в державному управлінні і непідконтрольні населенню, то і справжнім репутаційним менеджментом ніхто не займається", - розповіла Дерев'янко.Як наслідок, в комерційному секторі, недержавних організаціях і в секторі соціального підприємництва питанням репутації приділяється більше уваги. Як наслідок, вони мають у своєму розпорядженні більш просунуті технології взаємодії з суспільством і, в кінцевому підсумку, є головними драйверами і донаторами розвитку індустрій PR і reputation management. "Бізнес - це про заробляння грошей, повноваження і відповідальність, а не про безконтрольне розпилювання народного надбання. Тому тут, навпаки, набагато більше уваги з року в рік приділяють управлінню репутацією. Звідси і власні медіа різних типів, і репутаційний аудит, і багато інших інструментів, якийсь час назад екзотичні, а сьогодні зрозумілі і які широко застосовують", - розповіла Дерев'янко про сучасний стан репутаційного менеджменту в країні.Вона зазначила, що пандемія серйозно вплинула на інструментарій репутаційного менеджменту, в якому комунікація стала більш особистісною завдяки більш глибокому проникненню соцмереж. Але водночас нова реальність відкрила нові можливості в сфері PR і reputation management. Наприклад, NGO знайшли нові технологічні можливості для фандрайзингу, а сфера шоу-бізнесу - персонального брендінгу в умовах панденоміки.Олена Дерев'янко - політичний експерт з досвідом успішних виборчих компаній (включаючи вибори мера Києва в 2006 і 2008 років), а також як учений і громадський діяч. Значна частина її публічних виступів, наукових праць і публіцистичних матеріалів присвячена питанням управління репутацією в політиці і бізнесі.

Источник материала
loader
loader