Річард Морган, Gunzilla Games та українці готують шутер-блокбастер
Річард Морган, Gunzilla Games та українці готують шутер-блокбастер

Річард Морган, Gunzilla Games та українці готують шутер-блокбастер

Gunzilla Games, нова студія із розробки ігор, працює над ще не анонсованим мультиплеєрним шутером-блокбастером для Play.

Station 5, Xbox Series X|S та ПК.

Gunzilla розробляє гру в своїх офісах у Франкфурті (Німеччина) (штаб-квартира), Лос-Анджелесі (США) та Києві (Україна)!.

Як повідомили Game.

Way представники студії, вона була заснована для створення мультиплеєрних шутерів із сильним сюжетом.

Членами Gunzilla є різні ветерани індустрії, що працювали у передових студіях та видавничих компаніях.

Перша гра Gunzilla створюється на двигуні Unreal Engine, а всього студія налічує 85 людей і продовжує розширювати свій штат, наймаючи нових співробітників.

Але це ще не все, частиною команди розробки Gunzilla є всесвітньовідомий письменник і сценарист Річард Морган, автор “Видозмінененого Вуглецю», який було екранізовано, як серіал від Netflix.

Він також стане одним з гостей фестивалю Comic Con Ukraine 2021, який пройде 4 та 5 вересня 2021 року в Києві, на Арт-Заводі «Платформа».

Річард Морган є одним із основних членів сюжетного відділу, який відповідає за створення всесвіту ще не анонсованого мультиплеєрного шутера-блокбастера студії.

Як автор, використовуючи свій досвід роботи в різних творчих дисциплінах, Річард Морган спрямовує напрямок сюжету, історій всесвіту та створення персонажів нашої першої гри.

Відзначимо, що інші відомі роботи Річарда Моргана включають «Тринадцять» (відзначена Нагородою Імені Артура Кларка), «Сили Ринку» (нагорода Пам’яті Джона Вуда Кемпбелла) та «Сталь Лишається».

Він став відомий і як автор коміксів про Чорну Вдову компанії Marvel.

Річард також працював як lead writer над Crysis 2 та рімейком Syndicate 2012 року.

Окрім Річарда, Директор із Звуку Володимир Савін поділиться деякими аспектами створення звуку для гри Gunzilla, ознайомить із креативними викликами створення звукових ефектів та музики для гри студії, а також розповість, чому звук відіграє таку важливу роль у мультиплеєрних шутерах.

Володимир Савін почав свій шлях у ігровій індустрії, створюючи звук для серії ігор для мобільних пристроїв Cut the Rope та в подальшому працював над іншими іграми, включаючи відзначену критиками Metro Exodus.

Володимир досвідчений не лише у створенні звуку для ігор, а і має широкий досвід у багатьох аспектах звукового дизайну та створенні музики; він працював з AC/DC та Sony Music, а також створив неймовірний аудіо-плагін PRIPYAT Pianos, який був використаний у серіалі Чорнобиль від HBO.

В рамках івенту також виступлять творці саундтреку Witcher 3: Wild Hunt.

Источник материала
loader
loader