Netflix прийде до України тоді, коли середній чек за послуги сягне 30-50 доларів – Volia
Netflix прийде до України тоді, коли середній чек за послуги сягне 30-50 доларів – Volia

Netflix прийде до України тоді, коли середній чек за послуги сягне 30-50 доларів – Volia

Netflix прийде до України тоді, коли середній чек за послуги сягне 30-50 доларів – Volia

Керівниця департаменту медіаконтенту Volia Анастасія Риженко прогнозує, що Netflix, Amazon та інші міжнародні гіганти прийдуть на ринок України тоді, коли середній чек за послуги телебачення складатиме 30-50 доларів.

Під час дискусії на Kyiv Media Week Риженко зазначила, що на Заході вартість комплексів послуг, представлених у пакеті, стартує від 30 до 50 доларів, але український ринок, ще не на тому рівні, щоб цікавити гігантів.

У разі виходу Netflix та Amazon на український ринок Риженко передбачає жорстку конкуренцію, адже міжнародні компанії мають змогу купувати дорогі права на декілька територій: «Вони укладають пакетні угоди і забирають собі всі ексклюзиви. І тут ми не зможемо з ними змагатись».

У свою чергу, директор Sweet.tv Олександр Резунов вважає, що Netflix, Amazon та інші гіганти світового ринку прийдуть в Україну тоді, коли сервіси почнуть маркетингову боротьбу за користувачів.

Директорка Oll.tv та Xtra TV Юлія Трибушна не розглядає Netflix як конкурента, якого слід боятись, адже, за дослідженнями її компанії, українські глядачі дивляться переважно вітчизняний продукт.

«Хоча в нас є ексклюзивна бібліотека “Амедіатеки”, де зібрані найкращі серіали планети, за останні три тижні лідером перегляду є серіал “Клятва лікаря”, знятий каналом “Україна”», – каже вона і припускає, що український продукт ближчий і зрозуміліший українському глядачеві.

Директор зі стратегічного розвитку Megogo Іван Шестаков вважає, що нові конкуренти — це добре й вони навіть зможуть бути партнерами й друзями, втім безглуздо конкурувати з гігантами напряму. Саме тому Megogo, за його словами, ще кілька років тому вирішив диверсифікувати свій продукт і розробити нішеві напрямки, кожен із яких може стати повноцінним бізнесом.

«Це змінює екосистему. Ми вже стали складнішими за Netflix у плані медіапродукту. Це наша броня», – каже він.

Попри те, що деякі українці мають підписки на міжнародні стрімінгові сервіси, компанії ще не розпочали глобальну боротьбу за українських глядачів, і відповідно не купують ексклюзивні права на ці території. Олександр Резунов вважає, що знаком глобального приходу Netflix, Amazon та інших гігантів світового ринку в Україну стане початок маркетингової боротьби за користувачів.

Наприклад, на російський ринок Netflix вийшов минулого року, коли підписав угоду з російським медіахолдингом «Национальная медиа группа» (НМГ), який став оператором Netflix на цьому ринку. Netflix планував розробити російський інтерфейс, перекласти іноземні серіали, додати російський контент. За даними Broadband TVNews, вартість підписки на Netflix у Росії мала становити 599-999 рублів на місяць (220-367 грн).

Нагадаємо, згідно з дослідженням Суспільного, частка українців, готових платити за контент мовника за чотири роки (з 2017 року) виросла в чотири рази.

При цьому справедливою ціною за пакет кабельного телебачення люди вважають у середньому 77 гривень (у 2018 році — 75 гривень).

Згідно з дослідженням «1+1 media», 40% українців готові сплачувати за телебачення не більше 100 гривень на місяць.

Фото: KMW

Теги по теме
Новости Netflix Рынок
Источник материала
loader
loader