Шини для електромобілів: ТОП-10 моделей, що допоможуть проїхати більше
Шини для електромобілів: ТОП-10 моделей, що допоможуть проїхати більше

Шини для електромобілів: ТОП-10 моделей, що допоможуть проїхати більше

Електромобілі набувають популярності: збільшується асортимент моделей, зростають обсяги продажів.

Разом з цим збільшується і пропозиція супутніх товарів зі світу електромобілів – наприклад, не тільки зарядних станцій, а також і спеціальних шин.

Адже електромобілі мають певні особливості, що вимагає від спеціалізованої автогуми відмінностей в конструкції.По-перше, такі шини мають забезпечувати низькій опір коченню, аби електромобіль мав змогу подолати більшу відстань на одному повному заряді акумулятора.

По-друге, автогума має бути максимально тиха: адже за відсутності звуку роботи ДВЗ стає більш помітним шум від кочення шин – тобто, це питання акустичного комфорту.

Нарешті по-третє, такі покришки мають витримувати більше навантаження, оскільки електромобілі дещо важчі за звичайні автомобілі аналогічного класу.

А ще важлива стійкість до зношування, адже електромобілі видають максимальний крутний момент вже з першої секунди руху і кожен динамічний старт призводить до швидкого стирання гуми.

Проте зараз вже існують не просто спеціальні шини для електромобілів – зараз навіть вже існує можливість вибору: загалом AUTOGEEK відібрав десяток моделей спеціальних покришок для електрокарів.

Напевно, одна з перших шин, що була спроектована саме для електромобілів: її кар’єра почалась разом з дебютом Renault ZOE, проте зараз ці шини можна знайти і у вільному продажу.

Ця автогума була спроектована на основі й так досить «ощадливої» моделі Michelin Energy Saver, проте отримала дещо змінений малюнок протектору зі збільшеною кількістю канавок та ліній, а також отримала більшу долю компоненту «силіка» у гумовій суміші.

Виробник заявляє, що шини Michelin Energy E-V у порівнянні зі звичайними шинами дозволяють знизити рівень шуму в салоні на 40%, зменшити опір коченню до 20%, збільшити запас ходу до 6%.

За умови вже досить низької ціни – цікавий варіант для звичайних електромобілів.

Ще один представник «французів», проте вже створений для потужних та швидких електромобілів, що з’явились останніми роками.

Виробник заявляє, що під час створення покришок Michelin Pilot Sport EV навіть використовувався досвід перегонів Formula E.

А саме – особлива структурована гумова суміш Electric Grip Compound: центральна частина протектору шині виконана з більш жорсткого матеріалу, завдяки чому шина менше зношується під час динамічних стартів, коли електродвигуни видають максимум крутного моменту.

Крім того, гума Michelin Pilot Sport EV вирізняється додаванням шару піни всередині, завдяки чому стає можливим зниження рівня шуму одразу на -20% у порівнянні зі звичайними моделями шин.

Додайте асиметричній малюнок протектора для покращення керування та комплекс заходів для зниження опору кочення (виробник обіцяє до +60 км для сучасних електромобілів з запасом ходу 400-500 км) – і, врешті решт, отримаємо одну з найкращих шин для електромобілів сьогодення.Існує одразу два типи даної гуми – для електромобілів або гібридів – що мають відповідне маркування у назві.

Проте, врешті решт, обидві модифікації створено за схожим ідеями.

Наприклад, це досить рівний та плаский малюнок протектору, без великої кількості гостро-заточених блоків.

Такий протектор дозволяє зменшити опір коченню, що є однією з основних вимог для енергоощадливих транспортних засобів.

Водночас, використання спеціальної гумової суміші Green Chili дозволяє покращити зчеплення з сухою дорогою, а спеціальні лінії-ламелі Hydro Sipes підвищують гальмівні можливості на мокрому асфальті.

А все разом це ще й забезпечує покращення керованості електромобіля та зростання стабільності руху.

Як, напевно, неважно здогадатися з назви, що шина Hankook Ventus S1 Evo 3 EV K127E являє собою варіацію покришки Hankook Ventus S1 Evo 3 K127, проте модифіковану саме для електромобілів.

Літня гума, асиметричний малюнок протектору, орієнтація на потужні та швидкісні моделі – все це залишилося.

А що змінилося? Наприклад, внутрішня структура: додалися шари арамідного волокна, аби підсилити каркас шини – в розрахунку використання на потужних та важких електромобілях.

Ще однією особливістю цієї серії автогуми є особливий малюнок протектора, що покращує видалення води з точки контакту з дорогою.

Загалом, шини підходять для використання як на звичайних електромобілях, наприклад Volkswagen ID.4, так і для таких потужних та динамічних моделях, як Porsche Taycan або Audi e-tron GT.

Шини Hankook Kinergy AS EV створені за формулою «літо+» або як всепогодні: тобто це щось на кшталт всесезонної гуми, яку можна використовувати за умови м’якої зими – але, зауважимо, з обережністю! Покришка Hankook Kinergy AS EV має особливий малюнок протектора, що окрім гарного зчеплення з дорогою, також забезпечує зниження рівня шуму під час руху.

Також цьому слугують особливі бічні частини шини: вони зменшують відлуння та знижують рівень і частоту вібрацій, що сприймаються людиною як гул від кочення покришки.

Особлива посилена структура – з додаванням Aramid-волокон та стальним поясом – готова витримати збільшене навантаження навіть від великого та важкого електромобіля.

Врешті решт, гумова суміш зі смолою Aqua Pine гарантує покращення щеплення з дорожнім покриттям за будь яких умов – влітку на гарячому асфальті, або восени та навесні при русі по дощовим автошляхам.

Для компанії Goodyear все почалося з однієї шини Efficient Grip, яка згодом стала досить популярна та перетворилась на окрему лінійку: є модифікації Compact, Performance, SUV – для автомобілів відповідних класів.

Одним з таких відгалужень стала і автомобільна шина Goodyear Efficient Grip Performance Electric Drive: як неважно здогадатися, ця гума розроблена саме для електромобілів.

Хоча загальний «рецепт» створенні такої гуми вже відомий: особливий малюнок протектора та спеціальна гумова суміш для зниження опору кочення.

Крім того, виробник обіцяє чудову тишу під час експлуатації – обіцяно -50% шуму у порівнянні зі звичайними шинами схожого класу.

Досить цікава, проте рідкісна гума – адже це один з перших прикладів створення спеціальної шині для електромобілів від корейської компанії, що завжди позиціонувалася у середньому класі та вирізнялася помірними цінами.

Фактично під час свого дебюту, шина Kumho Wattrun VS31 відкрила окрему нову лінію для виробника: розробка окремих шин для електромобілів і гібридів.

Серед особливостей автогуми Kumho Wattrun VS31 слід відзначити суттєве зменшення шуму, відмінні показники зниження рівня опору коченню, а також полегшення шини на 25% відносно звичайних шин аналогічного розміру від «корейців».Все так, як у вищезгаданих прикладах: зниження опору коченню, зменшення рівня шумів.

Проте у автогуми Nexen N Blue EV є одна власна особливість…А саме – досить розвинений малюнок протектору з помітними блоками та прорізями.

Адже покришки Nexen N Blue EV біло створено для використання на кроссовера (наприклад, KIA Soul EV), які окрім рівного асфальту можуть ще бачити і лісові або піщані стежки.

А в цьому випадку важливо не тільки доїхати туди, а й повернутись назад: важливе покращення всюдихідних можливостей.

Крім того, розвинений малюнок протектора дозволяє використовувати покришки Nexen N Blue EV як всесезонні, за умови м’якої зими з невеликою кількістю снігу/льоду.

Рідкість, проте – так, це спеціальні зимові шині для електромобілів.

Зазвичай зустрічаються лише літні або всесезонні EV-шини, проте відомі фінські «чарівники зимової гуми» створили окрему EV-модель у лінійці Nokian Hakkapeliitta 10.Загалом шина Nokian Hakkapeliitta 10 EV схожа на основну покришку Nokian Hakkapeliitta 10: напрямлений малюнок протектору «стрілою», використання двох різних типів шипів (причому профільованих), широкі канавки для відводу води або талого снігу, технологія Eco.

Stud 10 для зменшення шуму від шипів.

Крім того, в шинах Nokian Hakkapeliitta 10 EV використана особлива гумова суміш з додаванням соснової смоли, що дозволяє зберігати еластичність шини навіть за умови сильних морозів.

А ще покришки Nokian Hakkapeliitta 10 EV вирізняються шаром піни Silent Drive, задля кращої звукоізоляції під час руху.

Врешті решт: високоякісна зимова гума Nokian Hakkapeliitta 10 EV, створена з урахуванням особливостей експлуатації електромобілів.

Так, мы знаємо: це досить стара модель шин.

Така стара, що колись встановлювалась на електромобіль Toyota RAV4 EV – згадаєте такий? І, до речі, особливості Bridgestone Ecopia EP 02 актуальні й сьогодні.Адже покришки Bridgestone Ecopia EP 02 були створені максимально універсальними: їх можна використовувати як всесезонні, великі блоки-шашки гарантують зчеплення не тільки на асфальті, а й на легкому бездоріжжі.

Разом з тим, шина Bridgestone Ecopia EP 02 вирізняється зниженим рівнем шуму та опором коченню – що важливо для електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader
loader