В Україні запустили другу кампанію з популяризації вступу до ЄС. На неї витратять 3,8 млн грн
В Україні запустили другу кампанію з популяризації вступу до ЄС. На неї витратять 3,8 млн грн

В Україні запустили другу кампанію з популяризації вступу до ЄС. На неї витратять 3,8 млн грн

В Україні запустили другу кампанію з популяризації вступу до ЄС. На неї витратять 3,8 млн грн - Фото 1
В Україні запустили другу кампанію з популяризації вступу до ЄС. На неї витратять 3,8 млн грн - Фото 2
Загалом на дві інформаційні кампанії буде витрачено майже 7 млн грн.
В Україні запустили другу кампанію з популяризації вступу до ЄС. На неї витратять 3,8 млн грн - Фото 3
В Україні запустили другу кампанію з популяризації вступу до ЄС. На неї витратять 3,8 млн грн - Фото 4

В Україні з 15 листопада стартувала друга інформаційна кампанія в рамках концепції «EUКраїна», пише Держкомтелерадіо.

За результатами тендерних закупівель через Prozorro виконавцем інформаційної кампанії визначена ГО «Київський прес-клуб», яка отримає 3,799 млн грн.

Мета кампанії - розповісти українцям про можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція, на прикладах впроваджених реформ к межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС.

Інформкампанія розрахована на жителів шести областей: Одеської, Миколаївської, Херсонської, Харківської, Донецької та Луганської областей.

Зокрема, вона передбачає розміщення:

  • 9 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах, основні з яких - «ТРК Україна», Інтер»;
  • 10 радіороликів на 4 національних радіостанціях, основні з яких - «Хіт FM», «Радіо Roks», «Наше радіо»;
  • 9 відеороликів, а також 22 анімованих банерів в Viber, Telegram, Facebook Messenger;
  • 22 сюжетів на 200 носіях зовнішньої реклами у шести областях України;
  • 1 cюжета внутрішньої реклами.

У Держкомтелерадіо розраховують, що інформкампанією буде охоплено до 10 млн громадян.

Перша інформаційна кампанія з популяризації ЄС стартувала 1 листопада 2021 року. Виконавцем, згідно з результатами тендера, стала ФОП Штогрін Алєся Олегівна. За інформкампанію вона отримає 2,998 млн грн.

Цей етап кампанії також розрахований на ті самі шість південно-східних областей. Він передбчає розміщення:

  • 6 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах;
  • 9 радіороликів на 4 національних радіостанціях;
  • 6 відеороликів та 10 анімованих банерів у месенджерах;
  • 10 сюжетів на 200 носіях зовнішньої реклами;
  • 1 cюжет внутрішньої реклами.

Нагадаємо, у квітні Кабмін затвердив план заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері євроінтеграції.

Раніше повідомлялось, що МКІП надасть агенції Postmen більше 570 тис. грн на промоцію акції «Неймовірна Україна».

Фото: istockphoto.com

Теги за темою
Євросоюз
Джерело матеріала
loader
loader