У 2021 році собівартість курятини на «Володимир-Волинській птахофабриці» в середньому зросла на 19,6%.
Про це розповів Дмитро Добкін, власник групи компаній «Володимир-Волинська птахофабрика», передає agrotimes.ua.
«Тому ми спостерігаємо ситуацію, коли споживачі віддають перевагу продуктам першої необхідності, які теж дорожчають, та частіше відмовляються від м’яса або ж купують курятину рідше», — коментує підприємець.
За його словами, птахівники зацікавлені в тому, щоб зростав достаток українців, бо тоді зросте й купівельна спроможність.
«Для того, щоб задовольнити потреби українського споживача, ми реагуємо на їхні запити. Так, за зростання попиту на фасовану продукцію зменшуємо обсяги нефасованої або експортної», — підкреслив Добкін.
Нагадаємо, МХП збільшив виробництво курятини.