Понад 400 тисяч електромобілів Tesla стали жертвами «фантомного гальмування»: що спричинило проблему
Понад 400 тисяч електромобілів Tesla стали жертвами «фантомного гальмування»: що спричинило проблему

Понад 400 тисяч електромобілів Tesla стали жертвами «фантомного гальмування»: що спричинило проблему

За останні дев’ять місяців офіційно зареєстровано 354 скарги на «фантомне гальмування».За даними Національного управління безпеки руху на трасах (NHTSA) США, потенційно проблемними можуть бути всі автомобілі Tesla Model 3 та Model Y, випущені у 2021 та 2022 роках.

Це близько 416 000 одиниць.

Зі слів власників електромобілів, які звернули зі скаргами до регулятора, під час руху на великих швидкостях система активує гальма без попередження і навіть за відсутності на дорозі інших транспортних засобів.

У деяких випадках – кілька разів за поїздку.

Як повідомили у NHTSA, наразі жодних повідомлень про ДТП, постраждалих та жертви у результаті подібної роботи системи не надходило, але попередню оцінку, що передує оголошенню відклику, розпочато.

Однак, можливість аварій, у тому числі зі смертельним наслідком, не виключається, особливо на швидкісних трасах.

Крім того, у останні місяці кількіть скарг на невиправдані самовільні зупинки стає більше.

Особливого після того, як восени минулого Tesla відкликала оновлення своєї системи допомоги водієві Full Self-Driving через проблеми з несподіваними попередженнями про лобове зіткнення та «фантомне гальмування».

З листопада по січень їх було 107, тоді як у попередні 22 місяці лише 34.

Наразі у NHTSA заявляють про 354 випадки.

На думку експертів, причина нинішніх проблем – відмова від лідарів.

Минулого року вони зникли з арсеналу нових Model 3 та Model Y, системи яких тепер спираються лише на дані камер.

Як раніше повідомляв Autogeek, мережу Tesla Supercharger в Нідерландах повністю відкрили для електромобілів інших марок.

За матеріалами: 3D News.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader
loader