Група «1+1 медіа» тепер розробляє лише українськомовні серіали. Про це в інтерв’ю «Детектор медіа» розказав директор бізнес-одиниці «Телевізійний бізнес» групи Максим Кривицький.
«Хочемо мати в бібліотеці військово-патріотичні та пригодницькі стрічки на 4—8 епізодів. У першу чергу вироблятимемо ті серіали, які можна зняти за менші гроші, ніж зазвичай. Хочеться робити популярні серіали, для цього шукаємо відповідні історії», - сказав він.
Як зміняться бюджети серіалів, за його словами, зараз складно відповісти: «Ми не можемо сказати, що серіали, які знімали за 40—50 тисяч, зараз зніматимуть за 10—15 тисяч доларів. Цей рік для нашої медіагрупи мав бути просто грандіозним. Ми планували виробництво високобюджетних серіалів, дорожчих, ніж 100 тисяч доларів за епізод, копродукцію світового рівня. Зібрали продюсерів, напрацьовували стратегічні плани на 2—3 роки вперед у співпраці з ОТТ-платформами. Тому зараз маємо адаптуватися».
Телеканал ТЕТ, який раніше орієнтувався на ситкоми, тепер хоче розширити жанрову лінійку: додати комедійні процедурали, романтичні або пригодницькі фільми. «Ми працюємо над тим, щоб наші герої були більш справжніми, щоби глядач міг себе з ними проасоціювати. Заявки, які в розробці, — про звичайних людей, сім’ї, друзів. У цілому хочеться відійти від казковості, тому що ситкоми, які в нас були до того часу, фрикуваті. А зараз хочеться справжніх емоцій, справжніх людей і справжніх героїв», - каже директорка каналу Оксана Петришин.
«2+2» веде переговори щодо зйомок із потенційними інвесторами. Канал працює над розробкою кількох історій про війну. «Я вважаю, що необхідно екранізувати перемоги нашої армії, розказувати про наших героїв і їхні досягнення. Зараз багато цікавих і достойних історій, про які потрібно говорити і які слід показувати», - додав очільник каналу Сергій Кизима.
Також медіагрупа створила «Архів війни», де оцифровує й накопичує всі матеріали, що стосуються війни. Ще один напрям роботи — документальні проєкти. Частина журналістів, які були частково залучені до марафону, їздять на фронт, у місця, звільнені після окупації, напрацьовують матеріали для майбутніх публіцистичних фільмів у межах документальних просвітницьких слотів «2+2» і «1+1».
Усі згадані проєкти вийдуть в ефір після перемоги.
Нагадаємо, понад місяць тому частина комерційних телеканалів, які з початку великої війни транслювали спільний телемарафон «Єдині новини», повернулася до власного ефіру. Медіагрупа «1+1» вивела з марафону «2+2» і ТЕТ.