Уся річ в тому, що авторинок РФ скорочується вже декілька місяців поспіль.
Усе через нестачу комплектувальних, які пов'язані з запровадженням санкцій через повномасштабне вторгнення до України.
Як наслідок, низка провідних автовиробників покинули ринок Росії, що й вилилося в кризу.
Так, за оптимістичного варіанту розвитку подій продаж легкових автомобілів (без урахування LCV) за підсумками року може скоротитися на 66 відсотків.
Найгірший сценарій загрожує падінням більш ніж на 70 відсотків, передає Auto-Consulting.
У найсприятливішому випадку за підсумками 2022 року в Росії буде продано близько 520 тисяч легкових автомобілів - на 65,7 відсотка менше, ніж минулого року.
Цей варіант передбачає ослаблення санкцій, поліпшення макроекономічних умов, зростання постачання автомобілів з Азії та поновлення виробництва у росії.
Найбільш песимістичний сценарій передбачає посилення санкцій, погіршення економічної обстановки.
"АвтоВАЗ" не почне складання Renault Duster і скоротить виробництво моделей, які існують.
У цьому випадку продаж легковиків впаде як мінімум на 74 відсотки, до 394 тисяч штук.
Жодне авто не зійшло з конвеєра: російський "АвтоВАЗ" подовжив простоювання та "канікули" для співробітників.
А як же рідний "Москвич": росіяни почали масово скуповувати японські вживані авто.
У Росії визнали неможливість відродження "Москвича".