Три місяці тому українське представництво концерну Stellantis, яке представляє бренди Peugeot, Citroёn та Opel, запустило програму безплатного сервісного обслуговування і ремонту автомобілів, що належать державним та комунальним установам нашої країни.
Сервісні центри відкриті в регіонах де не ведуться активні бойові дії для забезпечення справності автомобілів, які працюють задля безпеки громадян.
Наразі сервіси забезпечені безперебійним постачанням запасних частин, а також кваліфікованими співробітниками.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал.
Починаючи з 1 березня 2022 року на сервіси брендів Peugeot, Citroёn та Opel звернулося понад 500 автомобілів для отримання планового технічного обслуговування, а також для проведення ремонтних робіт різного ступеня складності.
Участь у програмі беруть 33 дилерських центрів, які розташовані в 17 регіонах країни.
Усі ремонтні роботи проводяться коштом ТОВ «Пежо Сітроен Україна».
З моменту дії програми було проведено ремонтні роботи загальною вартістю понад 5 млн гривень.
Дія програми поширюється на всі автомобілі, що знаходяться у державній та комунальній власності.
Саме ці автомобілі за свій термін служби проїжджають у 2-3 рази більше звичайного автолюбителя, та потребують особливої уваги до обслуговування.
За час дії програми на сервіси брендів Peugeot, Citroёn та Opel звернулося 276 автомобілів медичної служби, що становить 55% від загальної кількості звернень.
Також за сервісним обслуговуванням та ремонтом звернулося 85 автомобілів національної поліції, 64 автомобілі комунальних служб та 76 автомобілів інших державних служб.
Найчастіше за сервісним ремонтом зверталися в Києві, Львові та Дніпрі – 52% від усіх звернень.
Також активна робота велася і в гарячих точках – Миколаїв, Краматорськ та Херсон – 23 автомобілі отримали “допомогу” в даних регіонах.
Своєю чергою, дана програма дала змогу проаналізувати типові несправності автомобілів, визначати середній вік авто та рекордсменів по пробігу.
Так, найдорожчий ремонт отримав Citroёn Jumper – близько 200 тисяч гривень на відновлюваний ремонт кузова.
Разом з тим не зафіксовано помітної кількості несправностей будь-яких великих і складних вузлів автомобіля: двигуна, трансмісії, електросистеми.
І це при тому, що найбільш “старі” автомобілі – Peugeot Boxer та Opel Zafira перетнули позначку в 17 років, а рекордсмен по пробігу Peugeot Boxer мав на одометрі 450 тис.