Так, через 17 років присутності на ринку компанія вирішила остаточно залишити Росію.
І це незважаючи на те, що минулого року близько 80% шин Nokian було зроблено російським підрозділом.
На сьогоднішній день у ньому працюють близько 1,6 тисячі співробітників.
Про відхід з ринку країни-окупантки йдеться в пресрелізі компанії.
У рамках цього процесу Nokian Tyres зафіксує знецінення російських активів на суму приблизно 300 мільйонів євро у другому кварталі 2022 року.
Вони будуть відображені як виключення, що не відповідають МСФЗ.
Враховуючи знецінення, вартість чистих активів Nokian Tyres в Росії та Білорусі на 31 травня 2022 року становила приблизно 400 мільйонів євро.
"Протягом останніх місяців ми стали свідками шокуючих подій в Україні.
Ми з великим сумом слідкуємо за ситуацією, і ми разом з усім міжнародним співтовариством однозначно засуджуємо війну, яка завдала невимовних страждань багатьом.
Після ретельного розгляду та оцінки різних варіантів ми вирішили відновити Nokian Tyres без присутності в Росії та зосередитися на можливостях зростання на інших наших основних ринках", – говорить президент і генеральний директор Nokian Tyres Юкка Мойсіо.
Так, аби забезпечити постачання своєї продукції, Nokian Tyres продовжила нарощувати потужності на своїх заводах у Фінляндії та США та вирішила інвестувати в абсолютно нові потужності в Європі.
Раніше цього року компанія оголосила, що припинила інвестиції в російський завод і почала переносити виробництво окремих ключових груп продуктів з Росії на інші свої заводи.
Nokian Tyres працює в Росії від 2005 року.
У 2021 році приблизно 80% шин компанії для легкових автомобілів було вироблено в Росії, а бізнес-сфера Росія та Азія становила приблизно 20% чистих продажів Nokian Tyres.
Всесвітньо відомий французький виробник шин Michelin йде з Росії.
Nissan відмовилася від виробництва автомобілів у Росії до кінця 2022 року.
Імпортозаміщення за кордоном не потрібно: власникам "спрощеної" моделі LADA заборонили виїжджати за межі РФ.