Укрзалізниця запускає "пілот" з покращення якості обслуговування пасажирів
Укрзалізниця запускає "пілот" з покращення якості обслуговування пасажирів

Укрзалізниця запускає "пілот" з покращення якості обслуговування пасажирів

КИЇВ. 6 серпня. УНН. Укрзалізниця оголосила про запуск "пілоту" з покращення якості обслуговування пасажирів. Першими нові умови випробують пасажири потягів №75/76 "Кривий Ріг — Київ" та "Потяг до перемоги" (до 13 вересня на маршруті №31/32 "Запоріжжя — Львів"). Про це повідомляє УНН, посилаючись на повідомлення компанії.

Цитата

"Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах Укрзалізниці", - йдеться в повідомленні.

Деталі

У рамках «пілоту» на перших двох поїздах тестуватиметься наступне:

  • мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів;
  • замість кускового мила для рук - піна в автоматичних дозаторах;
  • більш зручні тримачі для туалетного паперу та інший папір;
  • вбиральні з одноразовими накладками на унітази;
  • дозатори паперових рушників.

Пасажири зможуть скористатися й іншими перевагами. Наприклад, гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся.

Нагадаємо

Укрзалізниця запускає рейси для евакуації українців з тимчасово окупованого Криму. Виїзд на підконтрольну Україні територію можливий потягами із Запоріжжя, Кривого Рогу та Одеси.

Теги по теме
Укрзализныця
Источник материала
loader
loader