В Renault анонсували спортивний електромобіль R5 TURBO 3E спеціально для дрифту
В Renault анонсували спортивний електромобіль R5 TURBO 3E спеціально для дрифту

В Renault анонсували спортивний електромобіль R5 TURBO 3E спеціально для дрифту

Компанія Renault пообіцяла “сповнений сюрпризами рік”, розпочавши святкування 50-ої річниці Renault 5, однієї з її найзнаковіших легенд, у січні 2022 року.

Після участі в Історичному ралі Монте-Карло, автошоу Rétromobile, перегонах Ле-Ман Classic та інших святкових заходах, а потім показавши свій електричний шоу-кар Renault 5 Diamant, бренд продемонструє світову прем’єру R5 TURBO 3E на конкурсі Chantilly Arts & Elegance 2022, що відбудеться 25 вересня.

Цей повністю електричний шоу-кар, створений на честь святкування 50-ої річниці Renault 5, є найсучаснішим переосмисленням найзнаковіших спортивних версій моделі: Renault 5 Turbo і Turbo 2.

Автомобіль отримав логічну назву R5 TURBO 3E (“3” бо він прийшов на зміну Turbo 2, а “E” означає електричний).

“Renault 5 TURBO 3E поєднує ультратехнологічний дизайн та навмисну помпезність із численними натяками на світ автоперегонів та відеоігор.

Таке поєднання відкриває шоу-кару двері у світ сучасних технологій, де зникає межа між віртуальним та реальним світом.

Цей чистий електричний “дрифт-кар” доводить, що електрокари можуть бути крутими і мати неймовірні технічні характеристики!” – підкреслює віце-президент з дизайну Renault, Жиль Відаль.

R5 TURBO 3E є ще одним прикладом, поряд з Renault 5 Prototype, “електричного переродження” флагманської моделі бренду.

Renault електрифікує свою історію, щоб краще підготувати своє повністю електричне майбутнє у Європі у 2030.Це переосмислення моделі Renault 5 Turbo 2 є навмисно помпезним, а його технічні характеристики – серед найкращих у своєму класі.

Шоу-кар, безумовно, приверне до себе увагу на конкурсі елегантності у Chantilly і чудово відповідатиме атмосфері подібних заходів, будучи квінтесенцією “автомобіля майбутнього і моди.” Під час дійства модель та водій, які супроводжуватимуть R5 TURBO 3E, будуть одягнені у раніше непрезентовані костюми, створені La Fameuse, дизайнером моди, який прославився перетворенням вже існуючого одягу на унікальне спортивне і, одночасно, класичне вбрання.

У дизайні костюмів використані вінтажні символи та кольори Renault, зокрема, класичні логотипи і брендовані футболки, поєднані із сучасним стилем.

В основі їх дизайну лежить принцип протилежностей та доповнень: білий колір для жінки, чорний – для чоловіка, при цьому на рукавах та ногавицях будуть протилежні кольори; на жіночих ногах – X-подібні вставки, в той час як на чоловічих – ромбоподібні.

Тканина має підкладку, що відповідає канонам спортивного одягу з принтом монограми Renault.

R5 TURBO 3E розроблений для виступів та автодромів, ідеальний для дрифту, повністю електричний і з заднім приводом.

Як і його легендарний попередник, він виключно двомісний.

Однак, зараз силовий агрегат розміщений у задній частині авто – два електромотори, по одному на колеса задньої осі, при цьому акумулятори знаходяться посередині під підлогою.

R5 TURBO 3E побудований на трубчастому шасі, захищеному пласкою базою і каркасом безпеки, схваленим Міжнародною автомобільною федерацією (FIA).

Мотор має 280 к.

Вт (380 к.

с.) загальної потужності і 700 Нм миттєвого крутного моменту.

Цей автомобіль нового покоління R5 Turbo 2 може пройти відстань у 100 метрів з місця всього лише за 3.5 секунди (3.9 секунди у режимі дрифту) і розвинути максимальну швидкість у 200 км/год.

Його 42 к.

Вт⋅год батарея має достатню ємність для декількох кіл або буремної джимхани.

Для подібних ситуацій автомобіль має кут повороту 50-плюс, що дозволяє легше долати перешкоди.

Щоб покращити запис дійства, що ведеться безпосередньо з автомобіля, R5 TURBO 3E має близько 10 монтажних кріплень для внутрішніх та зовнішніх камер – наприклад, у місцях для фар або у зовнішніх дзеркалах, що чудово підходять для найкращого ракурсу знімання дрифту.

“Витвір мистецтва з гіперболізованими контурами, навіяний всесвітом відеоігор, що акцентовано натякає на Renault 5 і Renault 5 Turbo як зовні, так і всередині.” Це був короткий інструктаж стосовно шоу-кара R5 TURBO 3E, що його отримали команди, які працюють із Сандіп Бхамбра, Головним дизайнером концепт-карів Renault.І результат виявився приголомшливим! Капот, дверцята і кокпіт мають таку саму форму, як і їх попередники, проте цього разу кузов виготовлений із вуглецевого волокна.

R5 TURBO 3E, іншими словами, є безпомилково частиною династії і це важко не помітити.

Він також отримав оновлені повітрозабірники від Turbo 2 на задніх крилах.

Його ширина – 2.02 метри (на 25 см ширше ніж у попередника), довжина – 4 метри і висота – 1.32 метри.

Риса, що найбільше впадає в око – це величезний задній спойлер, що утримує автомобіль прикутим до асфальту навіть під час найкрутішого дрифтування.

Великі повітрозабірники на передньому бампері R5 TURBO 3E охолоджують двигун і додають притискної сили.

Три вертикальні секції одразу нагадують бампер Renault 5 Turbo 2.

Квадратні протитуманні фари виглядають як “у старі часи” – але зараз їх чотири і кожна містить 16 LED.

Також з’явилися рожеві, сині та жовті LED смужки спереду та ззаду, які спалахують, коли авто дрифтує, додаючи таким чином атмосфери комп’ютерних ігор 1980-х та 1990-х років.

Ретро відеоігри стали також натхненням для використання камуфляжних наліпок для прикрашання кузова.

Ну і, нарешті, вікна із оргскла мають рожевий колір і наліпку з написом “La vie en rose” (життя у рожевому кольорі) на задньому лівому вікні, що додає милу «родзинку» у всесвіт цього шоу-кару.

Нотки історії у дизайні R5 TURBO 3E не мають нічого спільного з ностальгією.

Навпаки, завдяки сучасному обігруванню, вони ведуть шоу-кар у сучасність.

Наприклад, повітрозабірник на капоті – черговий натяк на Renault 5 Turbo 2 – містить відсік для зарядного слоту батареї.

А прозорі елементи кузова, особливо ті, що знаходяться над задніми ліхтарями – мають віконця для споглядання за електроприладами шоу-кара.

Усередині шоу-кара R5 TURBO 3E панує сучасний настрій і бадьоре поєднання характерних рис автоперегонів, відеоігор та, звісно, легендарних Renault 5 і Renault 5 Turbo 2 і їх епохи.

Ковшоподібні сидіння із вуглеволокна, ремені безпеки та кермо є результатом командної роботи з Sabelt.

Вражаючий вертикальний важіль ручного гальма – невід’ємний атрибут дрифтерського автомобіля – посеред центральної консолі виключно “популярного” жовтого кольору.

Той самий жовтий колір переплітається з рожевим, щоб додати іскорки чорно-сірому тартану – данина пошани 1980-м рокам – на сидіннях та панелі приборів.

Тартан, у свою чергу, створює візуальний ефект, що ґрунтується на логотипі Renault.

Також має місце логотип – цього разу із підсвіткою – на ступиці керма.

Усі ці кольорові акценти також контрастують з чорною корковою підлогою і вставками з Алькантари у верхній частині панелі приладів та дверних карт.

У сучасній інтерпретації одна із одразу впізнаваних особливостей Renault 5 Turbo 2 – аналогова панель приладів навпроти водія – була замінена на 10 цифрових екранів на панелі приладів R5 TURBO 3E.

Вони функціонують як віджети, дуже схожі на піксельну графіку (Pixel Art) і глітч-арт (Glitch Art), які немов виринули із всесвіту ретро відеоігор.

Наприклад, щоб завести машину вам потрібно натиснути кнопку “Free play” на центральній консолі.

Таким же чином, були перейменовані різні режими водіння “Turbo” (для дрифтингу), “Track invader” (для гри), “Donut” (для обертів на 360°), тощо.І фінальний штрих, який промовисто доводить, що R5 TURBO 3E не сприймає себе дуже серйозно; мова про ведмедика на прізвисько «Drifty».

Його місія на борту – заспокоювати пасажирів, які надто збуджені через потужні можливості шоу-кара.

Будучи дуже реалістичною машиною, шоу-кар R5 TURBO 3E є також символом своєї епохи.

Його цифровий двійник оживе у всесвіті віртуальних ігор у Web3, децентралізованій мережі інтернет, де онлайн платформи і сервіси використовують модель на базі блокчейн.

Колекція NFT (невзаємозамінні токени) буде також доступною для даного автомобіля, а людям, які володіють цим цифровим ресурсом, будуть запропоновані ексклюзивні переваги та бонуси.

Після конкурсу елегантності у Chantilly, R5 TURBO 3E буде демонструватися на стенді Renault на Паризькому автосалоні 2022 (з 17 по 23 жовтня).

Більше інформації щодо символізму цього шоу-кару буде повідомлено під час заходу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала

Оригинальная версия

Поделиться сюжетом