Майже всі великі світові бренди тимчасово відмовилися від розміщення реклами у Twitter через хаотичне та непослідовне керування Маска купленою ним компанією.
Про це повідомляє видання Financial Times.
За інформацією джерела видання, більшість відомих світових брендів скоротили витрати на рекламу у Twitter до мінімуму або відмовилися від послуг соцмережі взагалі.
Це сталося після того, як Маск масово звільнив з компанії працівників рекламного відділу.
Після цього між клієнтами Twitter та офісом компанії суттєво погіршилася комунікація.
Власники брендів висловили невдоволення відсутністю зворотного зв'язку від нового керівництва і зменшили інвестиції у рекламу.
На таке рішення Ілон Маск відреагував агресивно.
Власник Twitter зателефонував власникам кількох великих брендів і намагався натиснути на них.
Внаслідок цього інші рекламодавці скоротили свої витрати до мінімуму.
За інформацією Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати з того часу, як соцмережа очолив Маск.
Уточнюється, що на ці 50 рекламодавців припадало 317 млн доларів із 5 млрд доларів доходу Twitter у 2021 році.
Напередодні ЗМІ повідомили, що Маск наказав провести скорочення по всій компанії, причому деякі команди буде скорочено більше, ніж інші.
Перший раунд скорочень може стосуватися 25% персоналу компанії.
Співзасновник Twitter Джек Дорсі передав у понеділок всю свою частку в 18 млн акцій вартістю майже $978 млн у нову приватну компанію.
Про це свідчать дані Комісії з цінних паперів і бірж США.
Про це Маск написав на своїй сторінці, опублікувавши відповідне відео.
Маск розмістив відео, на якому входить до штаб-квартири Twitter..
з особистим рукомийником.
Маск пояснив, що придбав соціальну мережу Twitter, щоб мати цифрову платформу для обговорення.
Одним із приводів стало те, що представники Twitter не надали йому дані про спам-боти та підроблені акаунти.
Крім того, у ЗМІ з'явилася інформація про те, що він орієнтувався також на дії Путіна щодо війни в Україні.