Черговий антирекорд Маска: у грудні доходи Twitter від реклами впали на понад 70%
Черговий антирекорд Маска: у грудні доходи Twitter від реклами впали на понад 70%

Черговий антирекорд Маска: у грудні доходи Twitter від реклами впали на понад 70%

Автори:
Марина Баранівська
Продажі реклами складають близько 90% доходів Twitter.

Рекламодавці скоротили свої витрати на просування в Twitter після того, як компанію придбав та очолив Ілон Маск. Бюджети рекламодавців, призначені на присутність у Twitter, впали на 71% у грудні, повідомляє «Економічна правда» із посиланням на Reuters.

Власник Twitter визнає, що ситуація у компанії складна, і докладає зусиль, щоб зупинити відтік рекламодавців. Нагадаємо, днями стало відомо, що Маск хоче випустити нову версію Twitter без реклами, щоб збільшити дохід і попит на свої продукти класу «преміум». Також серед ініціатив Маска, покликаних покращити фінансове становище Twitter, – послаблення заборони на політичну рекламу, безкоштовні оголошення та дозвіл компаніям більше контролювати позиціонування своїх оголошень.

За підрахунками рекламної дослідницької фірми Standard Media Index, витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, попри те, що цей передсвятковий період традиційно є часом найвищих витрат на рекламу.

Дані іншої дослідницької компанії Pathmatics свідчать про те, що більшість компаній припинили купувати рекламу в Twitter в листопаді. Нагадаємо, тоді Маск оголосив «амністію» заблокованим акаунтам і запустив платну веріфікацію акаунтів, що призвело до розповсюдження шахрайських акаунтів, які видавали себе за корпорації. Також повідомлялось, що Twitter видалив 1500 акаунтів після скоординованої тролінгової кампанії, яка призвела до сплеску мови ворожнечі.

За оцінками Pathmatics, 14 з 30 найбільших рекламодавців Twitter зупинили всю рекламу на платформі після того, як 27 жовтня Маск очолив компанію. Продажі реклами складають близько 90% доходів Twitter.

Загалом доходи Twitter у четвертому кварталі 2022 року впали приблизно на 35% у річному вимірі через падіння обсягів реклами. Ці дані оприлюднило технологічне видання The Information з посиланням на дані топменеджера Twitter з питань реклами.

Раніше «Media Sapiens» повідомляв, що Twitter скоротив 80% працівників з приходом Ілона Маска і що компанія заборгувала понад 136 тисяч доларів плати за оренду приміщення у Сан-Франциско, де був її головний офіс. За це на Twitter подали до суду, а компанія влаштувала онлайн-аукціон, розпродаючи речі зі свого офісу.

Нагадаємо, Ілон Маск придбав Twitter на початку жовтня. Відразу розпочав серію радикальних змін в компанії. Зокрема, звільнив топменеджмент і правління, а також приблизно половину працівників.

Особливу увагу користувачів привернула ідея Маска продавати сині галочки верифікації за $8 на місяць. Також соцмережа відмовилася від політики протидії дезінформації щодо COVID-19.

У Євросоюзі стурбовані політикою Twitter під керівництвом Маска. ЄС пригрозив йому, що мережу можуть оштрафувати чи навіть заблокувати на території Євросоюзу у разі недотримання правил модерації контенту.

15 грудня Twitter заблокував профілі кількох журналістів, які працюють у провідних американських медіа. Це відбулося наступного дня після того, як Маск оголосив, що в соцмережі більше не можна буде розміщувати інформацію про поточне місце перебування людей.

19 грудня Ілон Маск запустив у Twitter опитування, чи варто йому піти з посади керівника компанії. Більшість користувачів проголосували «так».

21 грудня він повідомив, що залишить посаду гендиректора компанії, щойно знайде відповідну заміну, і керуватиме надалі технічним блоком соцмережі.

Фото: Unsplash

Теги по теме
Илон Маск Соцсети Twitter
Источник материала

Оригинальная версия

Поделиться сюжетом