За даними слідства, упродовж 2021 року між державним підприємством та переможцем публічних закупівель, у тому числі і за спрощеною процедурою, були укладені договори загальною сумою 1,3 млрд грн.
Відповідно до них підрядник повинен був поставити 815 автомобілів «швидкої допомоги» у чітко визначені терміни – 15 та 28 грудня 2021 року. За основними договорами замовник одразу здійснив на рахунки підрядника 100% передоплату. Крім того, у договорах чітко зазначалося про відповідальність у разі порушення строків поставки.
Уклавши неодноразово відповідні додаткові угоди, замовник офіційно пролонговував поставки. Таким чином постачальникові вдавалося уникнути будь-яких санкцій, а замовнику їх не застосовувати.
Відомо, що станом на січень 2023 року виконані поставки в повному обсязі лише за чотирма угодами – це 97 авто на суму 211,7 млн грн, за сімома – пролонговані до квітня 2023 року, ще сім договорів розірвані.