Народне голосування проходило в застосунку Дія та соціальних мережах, участь у ньому взяли 468 809 тисяч громадян.
Українці обрали ескіз нової поштової марки, яку Укрпошта планує презентувати 1 червня – до Міжнародного дня захисту дітей. Про це пресслужба Укрпошти.
Народне голосування проходило в застосунку Дія та соціальних мережах, участь у ньому взяли 468 809 тисяч громадян.
“Беззаперечним лідером голосування на всіх платформах став ескіз №3 – Найзаповітніша мрія. 218 969 тисяч голосів українці віддали за малюнок, де на фоні блакитного чистого неба та безкраїх ланів стиглої пшениці, зображені мати з дитиною, які після Перемоги України зустрічають батька з фронту”, – йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що за час проведення конкурсу “Діти Перемоги малюють Україну майбутнього” до Укрпошти надійшло 350 дитячих робіт. Сім ескізів були представлені у фінальному голосуванні.
“На прохання учасників голосування, окрім роботи-переможця в поштовому випуску “Діти Перемоги малюють Україну майбутнього”, будуть відтворені роботи інших учасників у якості ескізів до поштових марок, конвертів та карток”, – повідомили в Укрпошті.
Раніше Укрпошта анонсувала випуск нової марки-“передвісника”.
Нагадаємо, Укрпошта виставила на продаж тисячу примірників марки Русскій воєнний корабль, щоб зібрати кошти на дрони для ЗСУ.